کد خبر : 1826609 | 07 خرداد 1401 ساعت 22:44 | 128.7K بازدید | 12 دیدگاه

خنده‌های کاپیتان پرسپولیس پیش از تصمیم شوکه کننده

قرمزهای پایتخت درحالی برای برگزاری اردوی پیش از بازی با شهرخودرو راهی هتل شده‌اند که کاپیتان‌های خود را به همراه ندارند.

خنده‌های کاپیتان پرسپولیس پیش از تصمیم شوکه کننده

به گزارش "ورزش سه"، از فصل سخت و عجیب پرسپولیس دو هفته باقی‌مانده اما در این فاصله نیز این تیم با تغییر در ترکیب خود مواجه می‌شود. درحالی که پرسپولیس در بازی شهرخودرو وحیدامیری و عیسی آل‌کثیر را به علت مصدومیت و سعیدآقایی و حامدپاکدل را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد حالا با تصمیم انضباطی کادرفنی ۳ بازیکن دیگر نیز کنار گذاشته شدند تا تعداد غایبان این تیم به عدد ۷ برسد.

یحیی که در این فصل نیز چندبار بازیکن مختلف را به دلایل انضباطی از بازی یا تمرین منع کرده بود حالا در آخرین تصمیم انصباطی این فصل دو کاپیتان اول تیم خود یعنی سیدجلال و عالیشاه را به همراه فرشاد فرجی از لیست بازی با شهرخودرو کنار گذاشته است.

1717207

آخرین عکس‌هایی که در سایت باشگاه پرسپولیس از تمرین این تیم منتشر شده نشان می‌دهد این بازیکنان از تصمیم یحیی کاملا بی‌خبر بوده‌اند و تمرین با نشاط سیدجلال، شوخی و خنده‌هایش از بی خبری او از این تصمیم شوکه کننده حکایت دارد.

1716811

این تصویر مربوط به یک روز پیش از تصمیم جنجالی یحیی است که با کاپیتان‌های تیمش هم‌تیمی شده بود.

جالب اینکه یحیی روز گذشته نیز در تنیس فوتبال با سه کاپیتان خود یعنی سیدجلال، عالیشاه و کمال هم‌تیمی شد و با صمیمیت خاصی کنار آنها پا به توپ شده بود اما حالا با خط خوردن دو نفر از آنها بازوبند به کمال کامیابی‌نیا خواهد رسید.

1717208

دیدگاه‌ها