کد خبر : 1826661 | 08 خرداد 1401 ساعت 10:56 | 17.2K بازدید | 9 دیدگاه

کاسیاس: رئال مادرید فراتر از تاریخ است

ایکر کاسیاس، اسطوره رئال مادرید، از قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان ابراز خوشحالی کرد.

کاسیاس: رئال مادرید فراتر از تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف لیورپول رفت و با تک گل وینیسیوس جونیور به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را از آن خود کند. 
این چهاردهمین باری است که رئال مادرید موفق به فتح این جام اروپایی شد و حالا رکورد خودش را بهبود بخشیده است. 
بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال و ستاره‌های سابق رئال مادرید برای تماشای این بازی از نزدیک به ورزشگاه استادو فرانس پاریس رفته بودند که یکی از آنها ایکر کاسیاس بود. 
این دروازه‌بان اسطوره‌ای رئال مادرید پس از پایان بازی در صفحه توییترش نوشت:« قهرمان!!! 14 جام قهرمانی!! بعضی از تیم‌ها رو می‌آیند، فرصت ابراز وجود دارند و شما را برای یک فصل شگفت‌زده می‌کنند... اما این باشگاه فراتر از تاریخ است!!! به رئال مادرید تبریک می‌گویم!!! به هواداران رئال مادرید تبریک می‌گویم!!!»

 

1717397


کاسیاس پیش از این در طول دوران حضورش در رئال مادرید با بعضی از بازیکنانی که شب گذشته این جام قهرمانی را به دست آوردند مانند مارسلو، کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال، گرت بیل و تونی کروس هم‌بازی بود. 
او همچنین یکی از ارکان اصلی رئال مادرید در آخرین قهرمانی اروپایی این تیم به همراه کارلو آنچلوتی در دهمین قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان بود. او شب گذشته نیز از نزدیک شاهد درخشش دوباره این تیم به همراه این مربی ایتالیایی در فینال این رقابت‌ها بود.

دیدگاه‌ها