کد خبر : 1822773 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:45 | 36.3K بازدید | 13 دیدگاه

تمیجید کاسیاس از کورتوا؛ عجب مهارهایی!

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسطوره‌ای رئال مادرید، از عملکرد تیبو کورتوا برابر منچسترسیتی تقدیر کرد.

تمیجید کاسیاس از کورتوا؛ عجب مهارهایی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود تا بازی برگشت را برگزار کند. 
رئالی‌ها در حالی قدم به این بازی گذاشتند که بازی رفت را با نتیجه 3-4 شکست خورده بودند و در این بازی نیز تا دقیقه 90 با یک گل از حریف عقب بودند اما در نهایت این رودریگو بود که موفق شد دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رسانده و بازی را به وقت اضافه بکشاند. 
پس از آن نیز کریم بنزما در وقت اضافه اول تک گل خودش را در این دیدار وارد دروازه ادرسون کرد تا رئال با نتیجه 1-3 به پیروزی رسیده و راهی دیدار فینال شود. 

 

1710961


عملکرد درخشان شاگردان کارلو آنچلوتی در دقایق پایانی این بازی واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت و ایکر کاسیاس نیز یکی از کسانی بود که از نمایش خوب بازیکنان این تیم تقدیر کرد. 
این دروازه‌بان اسطوره‌ای رئال مادرید که پیش از این سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان با پیراهن این باشگاه را دارد، در این‌باره در صفحه رسمی توییترش نوشت:« فوتبال یک بازی گروهی است اما من باید به دو شخصیت به‌طور خاص اشاره کنم: 1) رودریگو گوئس، آن دو گل و پاسی که منجر به پنالتی برای کریم بنزما شد و 2) تیبو کورتوا، عجب مهارهایی انجام داد! هنوز یک قدم تا چهاردهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان باقی مانده است.»
کورتوا پس از درخشش در بازی شب گذشته موفق شد جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند تا نشان دهد که یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید در مسیر صعود به فینال پاریس بوده است.

دیدگاه‌ها