کد خبر : 1826696 | 08 خرداد 1401 ساعت 13:08 | 21K بازدید | 5 دیدگاه

هدف‌ ما صعود بود نه قهرمانی؛

شهداد نژاد: شبیه استقلالیم و با آنها مقایسه می‌شویم

دروازه بان مس کرمان با ثبت ۲۱ کلین شیت و با اتکا به خط دفاعی منسجم نارنجی‌پوشان در آستانه کسب عنوان بهترین دروازه‌بان است.

شهداد نژاد: شبیه استقلالیم و با آنها مقایسه می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، با کسب تساوی مس کرمان مقابل شهرداری آستارا صعود این تیم به لیگ برتر قطعی شد. آرمان شهداد نژاد در این مورد به خبرنگار ما گفت: قبل از هر چیز خدا را شاکریم که بعد از ۸ سال توانستیم مس کرمان را به لیگ برتر و جایگاه اصلی اش بیاوریم. در بازی با شهرداری آستارا به دنبال سه امتیاز بودیم ولی با یک امتیاز هم صعودمان به لیگ برتر قطعی و باعث خوشحالی کادر فنی، بازیکنان و هواداران شد.
او که به خاطر عملکردش بهترین دروازه بان لیگ یک شد در این باره ادامه داد: من تا به اینجا ۲۱ کلین شیت داشتم، اگر این اتفاق برای من افتاد حاصل زحمات بازیکنان تیم بود، انشاالله در لیگ برتر تداوم داشته باشد. 
این بازیکن در مورد اینکه آنها را از لحاظ رکورد با استقلال مقایسه می کنند عنوان کرد: استقلال برد دارد. لیگ را بدون باخت تمام می کند و ما هم در لیگ یک کمترین باخت را داشتیم. از لحاظ گل  خورده و کلین شیت هم آمار بسیار خوبی داریم و برای همین با هم مقایسه می کنند.
وی در مورد اینکه مس کاملا شرایط لیگ برتری شدن را دارد عنوان کرد: هشت سال پیش مس کرمان صاحب سبک در فوتبال ایران بود و ما در این هشت سال با مدیریت کارخانه آقای سعدمحمدی و رستمی که جایگزین شده همه سخت افزار و نرم افزار آمادگی میزبانی و حضور در لیگ برتر را داریم.
دروازه بان تیم مس کرمان در مورد این که می توانند در لیگ آزادگان که در حال حاضر صدرنشین هستند قهرمان شوند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: از اول فصل هدف ما صعود به لیگ برتر بود و به این هدف هم رسیدیم. انشاالله در این دو بازی هم نتیجه بگیریم و جام را به کرمان بیاوریم و به عنوان قهرمان لیگ یک به لیگ برتر پا بگذاریم.
شهداد نژاد یادآور شد: جا دارد اینجا از تمام کسانی که در بدنه باشگاه برای صعود این تیم زحمت کشیدند تشکر کنم و یک تشکر ویژه از هواداران و مردم خونگرم کرمان می کنم که تا  آخرین لحظه با تمام وجود پشت تیمشان ایستادند و این صعود را به هواداران واقعی مس کرمان تقدیم می کنم.

دیدگاه‌ها