کد خبر : 1826713 | 08 خرداد 1401 ساعت 15:22 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

ندیده بودم یک باشگاه بهترین بازیکنش را نیم‌فصل بفروشد!

حسینی: جوانان پیکان را باید فصل بعد ببینید

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش کمترین بودجه لیگ برتر را در اختیار داشته و با شرایط موجود تیم آبرومندی در لیگ برتر بوده است.

حسینی: جوانان پیکان را باید فصل بعد ببینید

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان در آستانه دیدار با مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد. مشروح صحبت‌های حسینی را در ادامه می‌خوانید:


**امیدوارم دیگر شاهد فجایعی مثل آبادان نباشیم
خدمت مردم خوب خوزستان مجدداً تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین فجایعی نباشیم. 
**فصل سختی را سپری کردیم
فصل سختی را گذراندیم و خیلی امید داریم تا با کسب نتیجه‌ای خوب مقابل مس، این فصل دشوار را با نتیجه‌ای خوب به پایان برسانیم.
**امیدوارم بازیکنان درک کنند که باید لیگ را خوب تمام کنیم
چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم؛ مس تیم خوبی است و در جدول رتبه‌ای بالاتر از ما دارد. این تیم شرایط خوبی داشته و تلاش کردیم حریف را به خوبی بررسی کنیم. امیدوارم بازیکنان ما با انگیزه خوبی در این مسابقه ظاهر شوند و به این درک رسیده باشند که باید لیگ را خوب تمام کنیم. در بازی‌هایی که رده‌بندی حساسیتی ندارد، انگیزه دادن یک دغدغه است.
**کمترین بودجه لیگ برتر را داشتیم
تیم ما از لحاظ بودجه، پایین‌ترین تیم لیگ بود و با توجه به جوانگرایی زیادی که انجام شد، بازیکنان ما بازی‌های خوبی ارائه کردند. در برخی دیدارها می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم، اما در بیشتر دیدارها بازی‌های پایاپای و قدرتمندی ارائه کردیم. حق‌مان این بود که نتایج بهتری بگیریم.
**امیدواریم طلسم ورزشگاه پاس را بشکنیم
تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم این طلسم را بشکنیم. بازی در این ورزشگاه تأثیر منفی روی ما نداشته است. 
**در دیدارهای خانگی شکار شده‌ایم!
تیم ما معمولاً حریفان را شکار می‌کند، اما در دیدارهای خانگی خودمان شکار شدیم! بازی‌های خانگی برای ما سخت‌تر شده است و بیشتر به دنبال این بودیم که به رقبا ضربه بزنیم. کارمان در دیدارهای خانگی سخت‌تر بود.
**ادامه حضور در پیکان؟
خیر. هنوز قراردادی نبسته‌ایم.
**با شرایط موجود تیم آبرومندی را جمع کردیم
تیم ما فصل بدی را پشت سر نگذاشت. دروازه‌بان، کاپیتان و بهترین هافبک فصل گذشته پیکان از جمع ما جدا شده بود و بودجه بسیار پایینی داشتیم. تیم آبرومندی جمع کردیم و توانستیم جوانان خوبی معرفی کنیم.
**این جوانان سال آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند
مقابل تیم‌های مجهزتر بازی‌های برابری ارائه کردیم و تیم جوان و سرپایی داریم. اگر سیاست باشگاه بر تقویت تیم باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این بازیکنان صاحب تجربه شده‌اند، اما باید سیاست باشگاه را ببینیم.
**هیچ وقت ندیده بودم یک باشگاه بهترین بازیکنش را نیم فصل بفروشد
وارد جزئیات نمی‌شوم. با این حال خودم یک عمر بازی و 12 سال مربیگری کرده‌ام. ندیده‌ام یک تیم بخواهد مؤثرترین مهره خود را به اسم درآمدزایی بفروشد. هیچ تیمی بازیکن خوب خود را به تیم دیگری نمی‌دهد، اما فولاد هزینه بالایی کرد و مؤثرترین بازیکن ما را به خدمت گرفت. این موضوع تمام شده است و نباید زیاد به آن بپردازیم. تیم در نیم‌فصل باید به دنبال تقویت باشد، نه درآمدزایی. این هم از شانس من بوده است!
**پیشنهاد از تیم های دیگر؟
خیر. تمام تمرکز ما روی این بازی بوده است.
**اول از همه باید بدانیم رییس فدراسیون کیست
وظیفه من نیست در این باره صحبت کنم. علاقه‌مندان به فوتبال در این باره صحبت می‌کنند، اما همه متخصصان نگران هستند و انتظار برنامه بهتری دارند. اولین کار تیم ملی این است که بدانیم رئیس فدراسیون ما کیست و نمی‌دانم چرا زودتر به این مسئله رسیدگی نمی‌کنند. با توجه به شرایط کشور و تحریم‌ها، باید رئیسی قوی همراه با هیئت‌ رئیسه‌ای قدرتمند انتخاب شود تا این کار سخت را انجام بدهند.

دیدگاه‌ها