کد خبر : 1826719 | 08 خرداد 1401 ساعت 15:54 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم بازی آخر بدون تماشاگر نشود؛

نصاری: بار تیم را هر سال به دوش می‌کشیم

هافبک صنعت نفت ابراز امیدواری کرد در هفته پایانی لیگ برتر در حضور هواداران‌شان به میدان بروند.

نصاری: بار تیم را هر سال به دوش می‌کشیم

به گزارش "ورزش سه"، حکیم نصاری درباره تساوی لحظه آخری صنعت نفت در دیدار اخیرش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: می‌دانستیم نفت مسجدسلیمان در خطر سقوط است و با تمام توانش به زمین می‌آید ولی بچه‌های ما هم با تمام توان بازی کردند. برای ما فوتبال جوانمردانه مهم بود، فکر می‌کنم بازی قشنگی از آب درآمد. ما تا لحظه آخر تلاش کردیم و بازی هم مساوی شد.

این بازیکن با سابقه صنعت نفت در خصوص مشکلات مالی همیشگی این تیم و دریافتی ۶۰درصدی تا پایان فصل ابراز کرد: فکر می‌کنم بندی است که از زمان آقای زنگنه در وزارت نفت وجود دارد و نمی‌توان به تیم‌های نفتی کمک آنچنانی  کرد که گریبانگیر ما و نفت مسجد سلیمان شده است. تیم‌های بزرگی را داریم که از منابع مالی نفت استفاده می‌کنند ولی ما نمی توانیم از امکانات خودمان بهره ببریم که این خیلی عجیب و جالب است! امروز ۱۰ درصد به حساب‌های ما ریختند و دریافتی بچه‌ها به ۶۰ درصد رسید.

او که اصالت آبادانی دارد، درباره حادثه تلخ جان باختن تعداد زیادی از همشهریانش در متروپل عنوان کرد: خنده از شهر رفته و بازی با نفت مسجد‌سلیمان هم تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته بود. اگر بگویم تا دیروز هم در تمرینات این موضوع مشهود بود، دروغ نگفتم. خنده از شهری که شاداب بود و با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات، همه در آنجا می‌گفتند و می‌خندیدند، از بین رفته است.

نصاری اضافه کرد: امیدوارم همه کمک کنند تا شرایط آبادان بهتر شود. به افرادی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند، تسلیت می‌گویم. امیدوارم روح از دست رفتگان شاد باشد و باز هم به مردم خوزستان و آبادان تسلیت می‌گویم. درود به نیروهای مردمی آبادان که از روز اول تا الان پا به پای نیروهای امدادی کمک کردند. دلسوزی، اتحاد و غیرت آبادانی‌ها را یکبار دیگر در این اتفاق دیدیم.

هافبک صنعت نفت در مورد بازی خانگی برابر هوادار در هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: امیدوارم در بازی آخر تماشاگران در کنارمان باشند و به هر دلیلی نگویند اجازه حضور تماشاگر  نیست چون بازی فولاد و سپاهان هم بدون تماشاگر شد. ان‌شاالله بتوانیم در حضور آنها با هوادار بازی کنیم.

نصاری در مورد نگرانی برای فصل آینده و اینکه بیشتر بازیکنان صنعت به دلیل وضعیت مالی قصد جدایی دارند، گفت: صنعت نفت همیشه این مسائل را داشته است. هر سال به خاطر مسائل مالی چند نفر جدا می‌شوند و دوباره تیم پوست می‌اندازد و باید بازیکن جذب کند. فکر می‌کنم چند نفر ثابت هستند و بار تیم را به دوش می‌کشند. امیدوارم هرکسی در این اوضاع می‌تواند به صنعت کمک کند تا شرایط طوری پیش برود که اتفاقات سال گذشته تکرار نشود. اگر شاکله حفظ شود، تیم می‌تواند نتیجه بگیرد. جوانان بسیار خوبی داریم که اگر همه حفظ شوند، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها