کد خبر : 1826912 | 09 خرداد 1401 ساعت 15:07 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتان کمک بزرگی در راه قهرمانی بود

پیولی: باهوش‌تر از زلاتان ندیده‌ام، لیائو می‌ماند

استفانو پیولی سرمربی میلان به ستایش از زلاتان پرداخت و در مورد آینده ستاره پرتغالی تیمش نیز صحبت کرد.

پیولی: باهوش‌تر از زلاتان ندیده‌ام، لیائو می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، دوره دوم حضور زلاتان در ترکیب روسونری نیز درخشان بود و او هفته قبل با لباس میلان موفق به فتح اسکودتو بعد از یک‌دهه شد. اما مصدومیت قدیمی زلاتان شرایط را برای او دشوار ساخته و این مهاجم گلزن و 40 ساله، در بیمارستان ژان مرمز در شهر لیون فرانسه تحت عمل جراحی قرار گرفت. دکتر برتراند سونری این عمل جراحی را در حضور استفانو ماتزونی، پزشک ارشد باشگاه میلان انجام داد.

1708682

زلاتان 6 ماه بدون رباط صلیبی برای میلان بازی کرد و با فداکاری زیاد جراحی را به پایان فصل موکول کرد تا بتواند کمکی در راه قهرمانی باشد. ستاره سوئدی قصد خداحافظی ندارد و می‌خواهد یک فصل دیگر نیز برای روسونری بازی کند.

1717700

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان در ستایش از زلاتان گفت:« زلاتان پس از جراحی شرایط بهتری دارد ولی زمان بازگشتش مشخص نیست. او در راه قهرمانی به ما کمک زیادی کرد و با انرژی و قدرت خارق العاده‌ای که در درون خود دارد، با ذهنیت و اعتماد به نفس بالایش، همیشه به تیم قدرت و نیرو می‌داد. او باهوش‌ترین و دوست داشتی‌ترین شخصیتی است که در فوتبال دیده‌ام. معتقدم هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن در میادین دارد و امیدوارم قدرتمند از قبل بازگردد. هدف از جراحی نیز همین بود.»

1716799

 

جدایی احتمالی رافائل لیائو:« تا جایی که می‌دانم، او ماندنی است. هنوز می‌تواند بسیار بهتر از اینها شود و امیدوارم فصل بعد بتوانم بازهم با او کار کنم.»

دیدگاه‌ها