کد خبر : 1826975 | 09 خرداد 1401 ساعت 21:32 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

آن صحنه حتما اخراج داشت؛

مجتبی حسینی: حداقل موقعیت را به حریف ندادیم

سرمربی پیکان می‌گوید که داور در این بازی به اشتباه دروازه‌بان حریف را اخراج نکرد.

مجتبی حسینی: حداقل موقعیت را به حریف ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی پیکان در آخرین نشست خبری فصل پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در خصوص این دیدار گفت: خیلی امروز بچه‌ها سعی و تلاش کردند که طلسم را بشکنیم و برنامه‌های خوبی برای این بازی داشتیم؛ به گل هم رسیدیم و حداقل موقعیت هم به حریف ندادیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم. نمی‌خواهم به داور جوان این بازی که اولین بازی لیگ برتری‌اش هم بود، انتقاد کنم چون به هر حال بنده خدا استرس داشت اما برایم تعجب آور بود که وقتی گلر حریف بیرون محوطه آمده و موقعیت تک به تک ما را با دستِ باز گرفته، این اخراج دارد. نمی‌دانم چرا اخراج نکرد و یک بازی دیگر هم حذفی جلوی استقلال متاسفانه داور باتجربه این بازی اشتباه کرد. این بازی بنده خدا جوان بود و نمی‌خواهم درباره او زیاد صحبت کنم.

او درباره ادامه بازی عنوان کرد: آن صحنه می‌توانست بازی را برگرداند. در ادامه ما یک گل ابتدایی خوردیم اما بازهم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و بچه‌ها با تلاش و انسجام موقعیتی به حریف ندادند. جا دارد از زحمات بچه‌ها تشکر کنم و امیدوارم جوانان باتجربه‌تر شوند و فصل بعد کمک کنند تیم نتایج بهتری بگیرد.

دیدگاه‌ها