کد خبر : 1827022 | 10 خرداد 1401 ساعت 09:40 | 16.1K بازدید | 10 دیدگاه

خلدون المبارک: عجله‌ای برای تمدید با پپ نداریم

خلدون المبارک، مدیر منچسترسیتی، می‌گوید این باشگاه فشاری برای تمدید قرارداد روی پپ گواردیولا نخواهد آورد.

خلدون المبارک: عجله‌ای برای تمدید با پپ نداریم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی گواردیولا با باشگاه منچسترسیتی در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و همین باعث شده که بسیاری درباره تمدید یا عدم تمدید قرارداد او با این باشگاه صحبت کنند. 
این در حالی است که این مربی اسپانیایی در هفته‌های گذشته و در واکنش به سوالاتی که در این زمینه از او مطرح شده بود اعلام کرد که تا سال 2023 به این موضوع فکر نمی‌کند. 
او در طول سال‌های اخیر یکی از بهترین عملکردهای ممکن را در لیگ برتر داشته و در پنج سال چهار قهرمانی در این رقابت‌ها به دست آورده اما فشار برای فتح لیگ قهرمانان توسط سیتی رو به افزایش است. 

 

1715803


خلدون المبارک در گفتگو با سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی اظهار داشت:«نیازی نیست که فشار بیشتری به پپ گواردیولا وارد کنیم، او به اندازه کافی به خودش فشار می‌آورد. اوضاع دقیقا برعکس است و من سعی دارم فشار را از روی او بردارم چون فکر می‌کنم او بیش از حد خودش را تحت فشار می‌گذارد و نباید اینطور باشد.»
مدیر باشگاه سیتی درباره نظر مالک این باشگاه گفت:« شیخ منصور بازی‌ها را می‌بیند، فوتبال را می‌فهمد و پیروزی و شکست را به خوبی درک می‌کند. من سعی دارم فلسفه او را در این سازمان پیدا کنم.  چیزی که ما در چند دیدار اخیر نشان دادم ساختار مثبت رو به جلویی است که همیشه پیش می‌رود. ما هر فصل برای قهرمانی بازی می‌کنیم و این ذهنیت این باشگاه در 10 سال اخیر بوده است.»
او درباره تمدید قرارداد با گواردیولا اضافه کرد:« پپ در هیچ باشگاهی به اندازه اینجا نمانده است. این رابطه در حال ورود به هفتمین سال است و سال آینده قرار است جذاب‌ترین آن باشد. ما از هر لحظه این رابطه لذت بردیم ودر کنار هم دستاوردهای بزرگی داشتیم. مذاکرات در زمان درست و مکان درست انجام خواهد شد، عجله‌ای برای امضای قرارداد جدید نداریم.»

دیدگاه‌ها