کد خبر : 1827227 | 11 خرداد 1401 ساعت 12:30 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پریشیچ: همکاری با کونته باعث افتخار است

ایوان پریشیچ، هافبک کروات، از پیوستن به تاتنهام و همکاری دوباره با آنتونیو کونته ابراز خوشحالی کرد.

پریشیچ: همکاری با کونته باعث افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز گذشته اعلام کرد که ایوان پریشیچ را به صورت رسمی و به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است. 
این بازیکن پیش از این سابقه همکاری با آنتونیو کونته در اینتر را داشت و به همراه این مربی ایتالیایی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا شده بود. 
او پس از امضای قرارداد با تاتنهام در گفتگو با تلویزیون این باشگاه اظهار داشت:« کار کردن با چنین مربی‌ای باعث افتخار است. ما عملکرد خوبی در اینتر داشتیم و توانستیم پس از 10 یا 11 سال قهرمان لیگ شویم. سال بسیار خوبی بود و من بسیار خوشحالم که می‌توانم یک بار دیگر او را ببینم.»
پریشیچ با اشاره به ویژگی‌های جذاب کونته گفت:« او واقعا فوتبال را در هر دقیقه، هر ساعت و هر روز زندگی می‌کند. او حتی زمانی که خواب است هم به فوتبال فکر می‌کند. من شخصیت او را دوست دارم و می‌دانم که می‌توانیم کاری بزرگ در این تیم انجام دهیم.»

 

1718336


این هافبک کروات درباره پیوستنش به باشگاه تاتنهام اضافه کرد:« وقتی با کونته و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی، در تماس بودم به آنها گفتم که واقعا دوست دارم به لیگ برتر بیایم. این آرزو از زمانی که در سال 2009 فوتبال حرفه‌ای در بلژیک را شروع کردم با من بود. حالا بالاخره زمان رسیدن به این رویا رسیده و من نمی‌توانم صبر کنم.»
این بازیکن همچنین با اشاره به بازگشت تاتنهام به لیگ قهرمانان ادامه داد:« پس از پیروزی برابر آرسنال مشخص بود که تاتنهام به لیگ قهرمانان خواهد رفت. این اتفاق برای من هم خوب بود چون می‌خواهم در بهترین دیدارها به میدان بروم و عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان مانند لیگ برتر داشته باشم.»

دیدگاه‌ها