کد خبر : 1827267 | 11 خرداد 1401 ساعت 15:45 | 42.3K بازدید | 13 دیدگاه

مقصد احتمالی یوونتوس است؛

رسمی؛ پل پوگبا از منچستریونایتد جدا شد

با اعلام باشگاه منچستریونایتد، پل پوگبا، ستاره فرانسوی و 29 ساله از این تیم جدا شده است.

رسمی؛ پل پوگبا از منچستریونایتد جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2016 بود که پل پوگبا با انتقالی 89 میلیون پوندی از یوونتوس جدا شده و دوباره بعد از چهار سال لباس منچستریونایتد را به تن کرد. اما دوران شش ساله حضور این بازیکن در اولدترافورد چندان موفقیت آمیز نبود و حالا این باشگاه با انتشار بیانیه ای رسما اعلام کرد پل پوگبا در پایان ماه ژوئن و پس از اتمام قرارداد، از منچستریونایتد جدا خواهد شد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: "همه ارکان باشگاه منچستریونایتد قصد دارند به پل پوگبا به خاطر دوران موفقیت‌آمیزش تبریک گفته و از او برای کمک‌هایش به منچستریونایتد تشکر کنند. ما برای او در گام‌های بعدی بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم."

1651680

از یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی ستاره فرانسوی نام برده می‌شود. البته به نظر می رسد باشگاه فرانسوی از کورس جذب پل پوگبا کنار کشیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او فصل بعد دوباره با لباس یوونتوس به میدان خواهد رفت. منچستریونایتد در دوران حضور پل پوگبا یک بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر نرسیده و در لیگ قهرمانان نیز حتی موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشد. این اواخر رابطه پل پوگبا با هواداران یونایتد نیز شکرآب شده بود و او در چند مسابقه آخر خود در اولدترافورد مورد سرزنش طرفداران این تیم قرار می گرفت.

دیدگاه‌ها