کد خبر : 1827275 | 11 خرداد 1401 ساعت 16:36 | 5.5K بازدید | 5 دیدگاه

نفت MIS مقتدرانه در لیگ برتر ماند؛

محسن‌زاده: مقابل استقلال بدون استرس بودم

دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان معتقد است که تیمش مقتدرانه در لیگ برتر ماندنی شد.

محسن‌زاده: مقابل استقلال بدون استرس بودم

به گزارش "ورزش سه"، علی محسن زاده برای رقم زدن دهمین کلین شیت خود ماموریت بسیار سختی داشت. او در شبی که قرار بود استقلالی ها در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیرند، دروازه خود را بسته نگه داشت تا یکی از بهترین های زمین باشد. محسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص تقابل با استقلال گفت: اول قهرمانی استقلال را به اعضای این تیم تبریک می گویم. واقعا نشان دادند که لیاقت قهرمانی را دارند و با عملکرد خوب به آن چه که می خواستند رسیدند.

او در ادامه افزود: ورزشگاه کیپ تا کیپ پر شده بود و می دانستیم که کار سختی داریم. با این وجود خوشبختانه تیم ما با توجه به اینکه ماندنش قطعی شده بود، بدون استرس در زمین حاضر شد. نمی گویم بدنبال برد بودیم چون جلوی آن همه هوادار یک امتیاز هم برای ما حکم پیروزی را داشت. بچه ها بازی قابل قبولی انجام دادند. مربیان تیم های شهرخودرو و فجرسپاسی ادعا می کردند که مثلا حق آنها ماندن در لیگ برتر بود و حق شان را خوردند ولی تیم نفت نشان داد که لیاقت ماندن را داشت و با اقتدار هم ماند.

5 مهار، 4 خروج موفق و 4 بازیابی مقابل استقلال، عملکردی بود که باعث شد یک پرسپولیسی مانع از 70 امتیازی شدن استقلال شود، این بخشی از مطلب ورزش سه در مورد درخشش محسن زده است که این بازیکن در موردش گفت: لطف خدا بود. من از وقتی که در نفت مسجد سلیمان حضور پیدا کردم، همه توانم را گذاشتم که تیمم موفق شود. این هم لطف خدا بود که مقابل استقلال بدون استرس در زمین حاضر شوم و همه توانم را به کار بگیرم.

1718539

دروازه بان نفت مسجدسلیمان در مورد کلین شیت های قابل توجه این تیم برخلاف جایگاهش در جدول و ربط آن به ساختار دفاعی خوب تیم تاکید کرد: من خودم به لطف خدا در بازی آخر دهمین کلین شیت خودم را ثبت کردم تا رکورد این چند سال اخیر گلرهای نفت را در لیگ برتر بشکنم. لطف خدا و زحمت همه بچه ها بود که این اتفاق رقم خورد. انشالله در سال های آینده هم این روند ادامه داشته باشد.

کار کردن با سه مربی در طول یک فصل آخرین سوال از دروازه بان نفت مسجد سلیمان بود که محسن زاده در موردش گفت: ابتدا از آقای کمالوند تشکر می کنم که بنده را قابل دانستند و بعد از چند سال دوری از لیگ برتر از هوادار به نفت آمدم. ایشان به من میدان دادند و خیلی خوشحالم که جواب اعتماد ایشان را دادم. هم از ایشان هم از آقای محمود فکری و هم آقای رضا مهاجری واقعا تشکر می کنم. از سه مربی دروازه بان های این فصل که آقایان هوشنگ چراغی، داریوش صادقی و مهدی ثابتی بودند هم بسیار ممنونم.

دیدگاه‌ها