کد خبر : 1827280 | 11 خرداد 1401 ساعت 17:17 | 49.9K بازدید | 1 دیدگاه

پایان کار جورجیو کیه‌لینی؛

خداحافظی احساسی؛ برای پوشیدن این لباس گریه کردم

جورجیو کیه‌لینی در آستانه دیدار امشب فینالیسیما در مقابل آرژانتین، خداحافظی احساسی با تیم ملی ایتالیا داشته است.

خداحافظی احساسی؛ برای پوشیدن این لباس گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی 37 ساله و باتجربه، امشب در ورزشگاه ومبلی صد و هفدهمین و آخرین بازی ملی خود برای ایتالیا را برابر آرژانتین انجام خواهد داد. جورجو کیه‌لینی یک سال قبل و در همین استادیوم موفق به فتح یورو 2020 شد و حالا او برای آخرین بار با لباس آتزوری به میدان خواهد رفت. حالا این مدافع بلندقامت متنی در صفحه رسمی خود منتشر کرده و مدعی شد امشب احساسی مشابه اولین بازی خود برای تیم ملی ایتالیا خواهد داشت.

1718542

جورجیو کیه‌لینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "رویای پوشیدن این پیراهن را در سر داشتم و برای رسیدن به این هدف مبارزه کردم. من با این پیراهن برنده شدم و همه چیزش را دوست دارم. من همیشه به این پیراهن باور داشتم و خیلی چیزها از این لباس یاد گرفتم. من برای این رسیدن به این پیراهن گریه کردم و تمام فکر و ذکرم را به این هدف اختصاص دادم. اکنون زمان پوشیدن لباس تیم ملی ایتالیا آنهم برای آخرین بار فرا رسیده است. و درست مانند بار اول، این نیز یک احساس منحصر به‌فرد خواهد بود؛ حسی که هرگز تمام نمی‌شود."

جورجو کیه لینی اولین بازی خود را در جریان برد 1-0 در مسابقه‌ای دوستانه مقابل فنلاند انجام داد. او در دو جام جهانی در سال‌های 2010 و 2014 و سه جام ملت‌های اروپا بازی کرده است. این مدافع میانی و مستحکم هشت گل با پیراهن ایتالیا به ثمر رساند و چهار پاس گل نیز ارسال کرد.

دیدگاه‌ها