کد خبر : 1827477 | 12 خرداد 1401 ساعت 23:15 | 144.9K بازدید | 71 دیدگاه

از بس گفتند قهرمانی پاک که ما هم شک کردیم

کنایه‌های تند پیروانی خطاب به استقلال و سپاهان

افشین پیروانی مدیر باشگاه پرسپولیس در پایان بازی با فجرسپاسی کنایه‌های تندی را خطاب به استقلال، سپاهان و برخی تیم‌های دیگر به زبان آورد.

کنایه‌های تند پیروانی خطاب به استقلال و سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی با فجرسپاسی و در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. هر چند بازیکن مصدوم، محروم و ملی‌پوش زیادی داشتیم. با این حال بچه‌ها زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. از این ناراحتم که قهرمان نشدیم. ما با 63 امتیاز تعداد امتیاز خوبی کسب کردیم.

وی درباره اینکه بازیکنان ملی‌پوش با اجازه باشگاه راهی اردوی تیم ملی شده‌اند یا خیر چون‌که بازیکنان استقلال این کار را انجام نداده‌اند، گفت: ما سعی کردیم به قانون احترام بگذاریم و ملی‌پوشان به اردو بروند تا نخواهیم از کسی عذرخواهی کنیم. قانون می‌گوید بازیکنان ملی‌پوش باید راهی اردو شوند ولی من نمی‌دانم چطور شد که بازیکنان سایر تیم‌ها به اردوی تیم ملی نرفتند.

سرپرست پرسپولیس درخصوص صحبت‌های ارسلان مطهری مبنی بر اینکه استقلال قهرمانی پاک به دست آورده است، گفت: دو باشگاه هم قهرمانی پاک را تبریک گفتند. از بس این تیم‌ها پاک پاک می‌کنند که ما هم داریم شک می‌کنیم. دارد لوث می‌شود. اینکه 48 ساعته کرونا خوب شود، اینکه امتیاز معیشتی بدهند؛ دیگر دامن نزنیم، بحث هواداری و کری خواندن می‌شود. قهرمانی آوردند و مبارکشان باشد، ما هم 5 سال قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: اینکه تیم‌های دیگر تیکه می‌اندازند، اینکه مدیرعامل شب بخوابد و صبح بیدار شود و ببیند خدا میلیارد پول در حسابش است، تعادل برقرار نیست. یا اینکه به بازیکن ما چند برابر پول بدهند و به باشگاهشان ببرند... شما خودتان بیایید خودنمایی کنید. اینقدر هی تیکه نیندازید که پرسپولیس قهرمانی پاک... راجع به پاک بودن بگویید. خدا را شکر، باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا بتوانیم سال بعد قهرمانی را تکرار کنیم.

پیروانی در مورد اینکه دلیل اصلی قهرمانی استقلال و عدم قهرمانی پرسپولیس چه بوده و خیلی‌ها به بد بسته شدن فصل نقل و انتقالات اشاره کرده‌اند، گفت: در طول سال تقریبا 10 ماه پنجره ما بسته بوده و بی پولی داشتیم. اگر خط حمله ما نیز بیش از یک میلیون یورو ارزش داشت، مطمئنا اتفاقات بهتری برایمان رخ می داد. برای قهرمانی باید خیلی اتفاقات رخ بدهد. مدیریت، کادر فنی، هوادار و بازیکن باید دست به دست هم بدهند تا تیم قهرمان بشود. در فصل جدید همه باید تلاش کنیم تا اتفاقات خوب رقم بخورد.

دیدگاه‌ها