کد خبر : 1827607 | 14 خرداد 1401 ساعت 10:26 | 18.5K بازدید | 6 دیدگاه

رانگنیک: باید بیشتر از این گل می‌زدیم

رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش، معتقد است که تیمش فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتری برابر کرواسی داشته است.

رانگنیک: باید بیشتر از این گل می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اتریش شب گذشته در اولین دیدارش در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 از سد این تیم عبور کند. 
این اولین دیداری بود که رالف رانگنیک پس از جدایی از منچستریونایتد روی نیمکت تیم ملی اتریش حضور داشت و موفق شد نتیجه بسیار خوبی را نیز با این تیم کسب کند.
این مربی آلمانی پیش از این قرار بود با پایان دوران حضورش روی نیمکت منچستریونایتد به عنوان مشاور در این باشگاه بماند اما نتایج ضعیفی که در چند ماه اخیر گرفت و شرایطی که به وجود آمد باعث شد که او پس از انتخاب اریک تن هاخ به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ، تصمیم به ترک این باشگاه گرفته و هدایت تیم ملی اتریش را برعهده بگیرد. 

 

1719060


رانگنیک پس از پایان بازی شب گذشته و پیروزی ارزشمند برابر کرواسی به خبرنگاران گفت:« ما در 25 دقیقه ابتدایی به مشکلاتی خوردیم اما توانستیم پیش از پایان نیمه اول از حریف پیش بیفتیم و این اتفاق در نهایت بسیار به سود ما بود.»
او با تمجید از عملکرد خوب بازیکنانش در این بازی اضافه کرد:«ما در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم دو گل بسیار زیبا و تماشایی به ثمر برسانیم. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. من از عملکرد تیمم در این بازی بسیار راضی و خوشحال هستم.»
مارکو آرناتوویچ، مهاجم اتریش، نیز پس از پایان بازی اظهار داشت:« بازیکنان پر از انرژی بودند. کرواسی تیم بسیار خوبی است اما ما بازی فوق العاده‌ای ارائه کردیم. ما شانس‌هایی که داشتیم را به گل تبدیل کردیم و شایسته این پیروزی بودیم.»

دیدگاه‌ها