کد خبر : 1827626 | 14 خرداد 1401 ساعت 11:54 | 17.3K بازدید | 8 دیدگاه

بدشانسی فرانسوی‌ها؛ واران و امباپه مصدوم شدند

شکست برابر تیم ملی دانمارک تنها اتفاق بد شب گذشته برای تیم ملی فرانسه نبود.

بدشانسی فرانسوی‌ها؛ واران و امباپه مصدوم شدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در اولین دیدارش در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف دانمارک رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
امباپه از ابتدای بازی در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش به میدان رفت اما مجبور شد در ابتدای نیمه دوم جایش را به کریستوفر انکونکو بدهد، چرا که در دقایق پایانی نیمه اول دچار مصدومیت شد و قادر به ادامه حضور در میدان نبود. 
زمانی که این بازیکن به زمین افتاد، از واکنش‌های او به خوبی مشخص بود که مصدومیتش به حدی جدی است که قادر به ادامه بازی حداقل در این دیدار نخواهد بود و گای استفان، کمک مربی فرانسه، که در نبود دیدیه دشان هدایت این تیم را برعهده داشت، پس از بازی اعلام کرد که شدت مصدومیت امباپه باید ارزیابی شود. 

 

1719091


او پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« کیلیان دچار مشکلی از ناحیه زانو شده است. من از شرایط دقیق این مصدومیت اطلاعی ندارم و او باید به زودی تحت آزمایش‌های پزشکی قرار بگیرد.»

اما او تنها بازیکنی نبود که به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و رافائل واران نیز دیگر بازیکن این تیم بود که در دقیقه 61 بازی دیگر نتوانست به حضور در ترکیب تیمش ادامه دهد. 
این مدافع فرانسوی فصل چندان خوبی را در ترکیب منچستریونایتد پشت سر نگذاشت و اولین فصل حضورش در اولدترافورد تحت تاثیر مصدومیت طولانی مدتش قرار گرفت تا تنها 22 بازی برای این تیم انجام دهد. 
استفان پس از بازی مصدومیت او را نیز تایید کرده و گفت:« رافائل دچار مصدومیت ماهیچه و همسترینگ شده است. او احساس درد داشت. این بازیکن هم باید مانند امباپه آزمایش‌های پزشکی را انجام دهد.»
بازی بعدی تیم ملی فرانسه روز دوشنبه برابر کرواسی برگزار خواهد شد و مشخص نیست که آیا امباپه و واران قادر به همراهی این تیم در این دیدار باشند یا خیر.

دیدگاه‌ها