کد خبر : 1827823 | 16 خرداد 1401 ساعت 00:51 | 47.3K بازدید | 49 دیدگاه

آرژانتین 5-0 استونی؛ مسی در اوج (عکس)

تیم ملی آرژانتین با درخشش لیونل مسی موفق شد با نتیجه 5-0 استونی را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که چهارشنبه شب با پیروزی برابر ایتالیا، فاتح دیدار بین قاره‌ای، فینالیسیما، شده بود، امشب در ورزشگاه ال‌سادار در پامپلونا موفق شد با درخشش لیونل مسی و پنج گل او، تیم استونی را در هم بکوبد.
تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که آلبی سلسته صاحب یک ضربه پنالتی شد و مسی برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان آن را تبدیل به گل کرد.
این نتیجه تا آخرین دقایق نیمه اول پابرجا بود تا اینکه مسی با پاس پاپو گومز درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم، توپ را به طاق دروازه کوبید تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان برسد.
نیمه دوم را هم آرژانتین بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47 به گل سوم رسید. این بار روی نفوذ ناهول مولینا از سمت راست و پاس در عرض او بود که مسی تقریبا از روی نقطه پنالتی با ضربه ای حساب شده، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.
حملات آرژانتین ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه این تیم چند موقعیت خوب را از دست داد، سرانجام در دقیقه 71 به گل چهارم رسیدند. در حالی که بیشتر بازیکنان دو تیم به گمان خطا در میانه زمین ایستاده بودند، مسی به بازی ادامه داد و با فریب مدافع و دروازه بان حریف، دروازه خالی را به راحتی باز کرد.
اما این هم پایان کار نبود و مسی در دقیقه 76 گل پنجم خود و تیمش را به ثمر رساند. روی یک حمله تیمی از آرژانتین، دروازه بان و مدافعان استونی سه بار ضربات بازیکنان آرژانتین را برگشت دادند اما در نهایت مسی موفق شد با یک ضربه نه چندان محکم کار را تمام کند.
در دقایق پایانی کمی از فشار حملات آرژانتین کاسته شد و بازی در نهایت با همان نتیجه 5-0 به پایان رسید.

1719452
1719453


 

دیدگاه‌ها