کد خبر : 1827840 | 16 خرداد 1401 ساعت 10:21 | 19.4K بازدید | 13 دیدگاه

اسکالونی: امیدوارم مسی به فوتبالش ادامه دهد

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، از حالا نگران روزی است که لیونل مسی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اسکالونی: امیدوارم مسی به فوتبالش ادامه دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی استونی رفت و با نتیجه 0-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
هر پنج گل تیم ملی آرژانتین در این بازی را لیونل مسی به ثمر رساند تا بار دیگر ارزش‌های خودش را در ترکیب تیم ملی کشورش به نمایش گذاشته و تحسین بسیاری را به سوی خودش جلب کند. 
لیونل اسکالونی پس از پایان بازی درباره این بازیکن به خبرنگاران گفت:«روزی که او دیگر بازی نکند، دل ما برای او تنگ خواهد شد. امیدوارم که او همینطور به بازی کردن ادامه دهد و همه سعی در مراقبت از او و لذت بردن از بازی او داشته باشند چون تماشای بازی مسی واقعا لذتبخش است.»

 

1719463


این سرمربی آرژاتینی با اشاره به عملکرد مسی در بازی برابر استونی اظهار داشت:«من نمی‌دانم چه بگویم. توصیف بازی او دشوار است. هیچ کلامی برای توصیف مسی نیست. او واقعا خاص است. رفتار او هم لذتبخش است و ما فقط می‌توانیم از او تشکر کنیم.»
او همچنین از عملکرد تیمش در بازی برابر استونی و نتیجه به دست آمده در این بازی ابراز رضایت کرده و ادامه داد:«ما معتقد هستیم که عملکرد خوبی در این بازی ارائه کردیم. ما هم مانند هر تیم دیگری هستیم و هیچ برتری خاصی به بقیه نداریم. در هر حال می‌دانستیم که امروز بازی دشواری در پیش داریم.»
اسکالونی درباره بهبود عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت:«ما در نیمه اول نتوانستیم به خوبی فضاهای لازم را پیدا کنیم اما در نیمه دوم کمی پیشرفت کردیم و توانستیم بازی دفاعی استونی را باز کنیم و سبک مدنظر خودمان را به بازی القا کنیم.»

دیدگاه‌ها