کد خبر : 1827965 | 16 خرداد 1401 ساعت 22:05 | 21.5K بازدید | 3 دیدگاه

کلوپ: داستان‌هایی که از میلنر می‌شنوید درست است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد تیمش همچنان به بازیکنی مانند جیمز میلنر نیاز دارد.

کلوپ: داستان‌هایی که از میلنر می‌شنوید درست است

به گزارش "ورزش سه"، جیمز میلنر، مدافع کناری و باتجربه لیورپول امروز قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و بدین‌ترتیب تا پایان فصل بعد در رختکن آنفیلد ماندنی خواهد شد. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و باتجربه مرسی سایدی‌ها بابت رخ دادن این اتفاق ابراز خوشحالی کرده و تاکید کرد جیمز میلنر می‌تواند به الگویی برای همه بازیکنان حرفه‌ای در دنیای فوتبال تبدیل شود.

1719672

یورگن کلوپ گفت: "من از شنیدن این خبر خوشحالم. جیمز میلنر برای ما بازیکنی بسیار مهم است. اغلب صحبت‌هایی از قدرت رهبری جیمز میلنر و تاثیرگذاری او در رختکن لیورپول ساخته می‌شود کاملا درست است. هیچ کس نباید کیفیت جیمز میلنر را در زمین نادیده بگیرد. این بازیکن به ارائه عملکرد خود در سطحی ادامه داده که معنایش این بود که ما نمی‌توانیم چنین بازیکنی را از دست بدهیم. 

حرفه‌ای بودن جیمز میلنر الگوی هر ورزشکاری است و به همین دلیل است که او با توانایی و نگرش خود راه تیم را تعیین می‌کند. ما طولانی‌ترین برنامه مسابقات ممکن را در فصل گذشته داشتیم و هرچه پیش می‌رفت جیمز میلنر قوی‌تر، بهتر و تأثیرگذارتر ظاهر می‌شد. جای خالی جیمز میلنر در ترکیب لیورپول پرشدنی نیست. او همچنان می‌تواند به کمک کردن به لیورپول ادامه داده و ما نیز همچنان به کمک این بازیکن نیاز داریم."

دیدگاه‌ها