کد خبر : 1828303 | 19 خرداد 1401 ساعت 11:54 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

آوخ: پنج بار به لیگ برتر صعود کرده‌ام!

مهرداد آوخ که سال‌هاست در فوتبال کرمان بازی می‌کند این فصل نیز با مس لیگ برتری شده و از شرایط این صعود صحبت می‌کند.

آوخ: پنج بار به لیگ برتر صعود کرده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد آوخ، مهاجم مس کرمان که با این تیم به لیگ برتر صعود کرد در مورد پیروزی تیمش در دیدار برابر خیبر خرم‌آباد گفت:‌خیبر تیم بسیار خوب و کاملی است و تجهیزات و امکانات مناسبی دارد اما خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت باتدبیر کادر فنی این تیم که از رقبای مستقیم ما بود؛ شکست بدهیم.

مهاجم مس در مورد صعود تیمش به لیگ برتر این‌گونه توضیح داد: خدا را شاکریم توانستیم بعد از ۸ سال تلاش به لیگ برتر صعود کنیم البته باید بگویم در تیم ما رفاقت بسیار خوبی بین کادرفنی، پزشکی، تدارکات و بازیکنان حاکم بود و تلاش بسیاری کردیم و خداوند پاسخ زحمات ما را داد.

بازیکن باتجربه مس در مورد عدم کسب قهرمانی لیگ یک عنوان کرد: من شخصا سابقه ۵ بار صعود به لیگ برتر را با تیم‌های مختلف داشته‌ام اما این بار اولی بود که بدون کسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر صعود کردیم البته ما برنامه دو ساله داشتیم و هدفمان صعود بود و با عنایت خداوند در همین سال اول صعود کردیم. فکر می‌کنم اگر می‌توانستیم در مقابل پارس جنوبی پیروز شویم قهرمانی به نام ما ثبت می‌شد اما قهرمانی ملوان را نیز تبریک می‌گویم.

آوخ در مورد ثبات تیمی مس باوجود فراز و نشیب ابتدای فصل ادامه داد: امسال ما نفرات زیادی را ابتدای فصل از دست دادیم و بالطبع هماهنگی نفرات جدید زمان‌بر بود اما خوشبختانه بازیکنان و کادرفنی درک بالایی از تاکتیک و فوتبال داشتند و توانستیم با تجربه‌ای که مربیان داشتند تیم منظمی را در همان ۵ هفته ابتدایی تشکیل بدهیم و این روندی که این فصل داشتیم یک روند طبیعی بود.

وی که سابقه بازی در مس رفسنجان را هم دارد در مورد مقایسه شرایط دو تیم چنین نظری داشت:‌ من هفت سالی است که در فوتبال کرمان بازی می‌کنم و رابطه خوب و نزدیکی با مردم خونگرم این استان دارم. مس رفسنجان را بسیار دوست داشتم و مدیران و مردم بسیار خوبی دارند و همین شرایط در مس کرمان نیز حاکم است؛ در تمام این سال‌ها هیچ‌گونه احساس غربتی در این استان نداشته‌ام و مردم کرمان همچون خانواده خودم هستند.

آوخ در مورد قرارگیری نام‌خانوادگی‌اش در بین فامیلی‌های عجیب و غریب فوتبال ایران عنوان کرد: بنده یک بار هم در یک برنامه زنده تلویزیونی در این مورد توضیح دادم و همانطور که اطلاع دارید فامیلی‌ما در ابتدا «آوج» بود اما پدرم بعد از کلی دوندگی با جابه‌جایی یک نقطه نام‌خانوادگی ما را دگرگون کرد!

دیدگاه‌ها