کد خبر : 1828332 | 19 خرداد 1401 ساعت 13:46 | 24.8K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش جالب فن خال؛ دم خودم گرم! (عکس)

لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند از تصمیم خودش برای انتخاب ترکیب این تیم ابراز رضایت کرد.

واکنش جالب فن خال؛ دم خودم گرم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی ولز رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.
آنها در حالی به سه امتیاز این بازی رسیدند که گل تساوی را در وقت‌های تلف شده دریافت کردند اما تسلیم نشده و به تلاش خودشان ادامه دادند تا در فاصله چند ثانیه تا پایان بازی موفق شدند دروازه حریف را بار دیگر باز کنند. 
فن خال پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره نیمکت نشین کردن ممفیس دیپای گفت:« من نمی‌دانم که آیا ممفیس بیشتر از دیگر بازیکنان گرم کرد یا خیر. اینطور فکر نمی‌کنم. این ساختار تیم ماست که همه گرم کنند و سپس روی نیمکت بنشینند تا ما بتوانیم در صورت نیاز بلافاصله بازیکنان را تعویض کنیم. گاهی در یک لحظه او را صدا می‌کنم تا تعویضش کنم.»

 

1720193


او درباره تصمیمش برای حفظ فخورست در زمین اظهار داشت:« او دچار مصدومیت شد و من فکر کردم که باید از زمین بیرون بیاید. فکر کردم مصدوم شده اما اینطور نبود. ممفیس کنار من بود و به او گفتم که اگر این بازیکن آماده است و می‌تواند بازی کند، من به دنبال تعویض نخواهم بود.»
این سرمربی هلندی سپس با اشاره به عملکرد خوب این بازیکن در زمین اضافه کرد:« به هرحال خودتان دیدید که گل پیروزی را کدام بازیکن به ثمر رساند. فخورست! بله! و فکر می‌کنم به خاطر این...» او سپس به پشت خودش زد تا بابت این تصمیم از خودش تقدیر کرده باشد.

دیدگاه‌ها