کد خبر : 1828715 | 22 خرداد 1401 ساعت 01:04 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

توفان شش دقیقه ای بدون تلفات؛

هلند 2-2 لهستان؛ دیپای علیه کامبک نارنجی‌ها

هلند مقابل لهستان به تساوی 2-2 دست یافت تا صدرنشینی خود را حفظ کند.

هلند 2-2 لهستان؛ دیپای علیه کامبک نارنجی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند با دو پیروزی بی چون و چرا، لیگ ملت های اروپا را قدرتمندانه شروع کرد تا با 6 امتیاز به صدر جدول رده بندی تکیه بزند. این تیم در شب سوم مسابقات از ساعت 23:15 میزبان لهستان بود؛ حریفی که مسابقات را با پیروزی شروع کرد اما در شب دوم با نتیجه عجیب 6-1 مغلوب بلژیک شد تا برای جبران آن شکست سنگین راهی زمین شود. 

هلند بازی را با یک حمله ترکیبی و زیبا شروع کرد ولی این حمله در دقیقه 7 از دست رفت. لهستان رفته رفته از فشار خارج شد و در دقیقه 18 توانست دروازه حریف را هم باز کند. کاش در سمت راست با کنترلی زیبا توپ را صاحب شد و پس از ورود به محوطه جریمه شوت زمینی و غیرقابل مهاری را به گوشه پایین سمت راست روانه کرد. توپ دور از دستان گلر هلند وارد دروازه شد تا نتیجه یک بر صفر به سود لهستان شود. 
بعد از این گل شاگردان فن خال حملات خود را از سر گرفتند. این حملات اما کم تنوع و همراه با تمام کنندگی ضعیف بود. در مقابل شاگردان میخنیویچ با ساماندهی خوبی که در خط دفاعی داشتند، از تک گل خود در نیمه اول به خوبی مراقب کردند تا برنده راهی رختکن شوند. 

6 دقیقه از اوایل نیمه دوم بازی امشب دو تیم، 3 گل به همراه داشت. طی این 3 گل، لهستان فاصله را دو برابر کرد ولی هلند خیلی زود کار را به تساوی کشاند. 
ابتدا روی فرار زیبای فرنادوفکسی و پاس فداکارانه او به کلاسن در موقعیت تک به تک، این بازیکن دروازه خالی را باز کرد. تنها یک دقیقه بعد اما دیوی کلاسن روی یک ارسال از سمت چپ با ضربه ای دقیق دروازه لهستان را از چند قدمی باز کرد. 
4 دقیقه بعد دامفریس روی یک پاسکاری سریع بین بازیکنان هلند، داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه‌ای دقیق توپ را از بین مدافعان و دروازه‌بان حریف وارد دروازه کرد تا بازی بعد از یک توفان 6 دقیقه ای 2-2 شود.

بعد از این که نیمه دوم بدین شکل شروع شد، در دقایق باقی مانده توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا اینکه در آخرین دقیقه، داور به کمک VAR یک ضربه پنالتی برای هلند اعلام کرد. شاگردان فن خال فرصتی طلایی برای کسب سومین برد خود داشتند ولی دیپای پنالتی را از دست داد تا بازی دو تیم با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان برد. 
هلند با این مساوی 7 امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول رده بندی گروه چهارم قرار بگیرد. لهستان هم با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بلژیک، شب سوم را با رتبه سوم به پایان رساند.

دیدگاه‌ها