کد خبر : 1828744 | 22 خرداد 1401 ساعت 10:59 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

خروج 4 بازیکن از لیست تیم ذوب آهن

اگر چه ذوب آهن این فصل با 37 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و این رتبه برای تیمی که فصل گذشته برای ماندن تلاش می کرد رتبه خوبی است اما مهدی تارتار در تلاش برای بهتر کردن تیم است.

خروج 4 بازیکن از لیست تیم ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، این تصمیمات بدون شک منجر به حضور بازیکنان جدید در اردوی تیم ذوب آهن خواهد شد و در روزهای آتی شاهد جدایی چند بازیکن از این تیم اصفهانی خواهیم بود. حسین ابراهیمی، رضا خالقی فر، عارف رستمی و علی خدادادی 4 بازیکنی هستند که در این برهه از زمان جدایی آن‌ها از جمع شاگردان مهدی تارتار قطعی شده است و شاید در روزهای آتی بازیکنان جدیدی به این جمع اضافه شوند.

مهدی تارتار که بهترین رتبه‌اش در لیگ برتر به همراه تیم پارس جنوبی آن هم در اولین فصل حضور در لیگ برتر رقم خورد، امیدوار است در فصل پیش رو با وجود محدودیت های مالی که تیم ذوب آهن دارد بازیکنان خوبی را به ترکیب اضافه کند و در نهایت در فصل پیش رو به عنوانی بهتر از هفتمی دست پیدا کند. البته رتبه ای که در این فصل از بازی ها هم می توانست ارتقا پیدا کند اما در بازی های متعددی اشتباهات داوری علیه تیم ذوب آهن مانع از آن شد. به طور مثال در بازی با نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن یک گل آفساید دریافت کرد و یا در بازی با تراکتور گل سه امتیازی کاملا صحیح ذوب آهن به طور عجیبی مردود اعلام شد.

دیدگاه‌ها