کد خبر : 1828815 | 22 خرداد 1401 ساعت 18:26 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

جلسه خصوصی ملی‌پوشان با وزیر ورزش(عکس)

تعدادی از بازیکنان تیم ملی جلسه‌ای خصوصی با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند.

جلسه خصوصی ملی‌پوشان با وزیر ورزش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر الجزایر در حالی امشب در دوحه قطر برگزار می‌شود که ساعاتی قبل از شروع این مسابقه، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در محل اردوی شاگردان دراگان اسکوچیچ حضور یافت.

سجادی که پس از نشست اخیر مشترک ایران و قطر برای همکاری دو کشور در زمینه‌های مشترک به دوحه دعوت شده بود، بعدازظهر امروز به وقت محلی وارد دوحه شد و در فرودگاه بین‌المللی این شهر مورد استقبال مقامات وزارت ورزش قطر و سفیر ایران در دوحه قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان به محض ورود به دوحه و به‌صورت مستقیم از فرودگاه راهی هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال شد و در کنار بازیکنان، کادر سرپرستی و کادر فنی حضور یافت.

1720843

وزیر ورزش و جوانان در حالی وارد محل هتل اقامت اعضای تیم ملی فوتبال ایران در دوحه شد که در بدو ورود وی به جمع آنها، مطالبات معوقه پاداش سه بازی مرحله مقدماتی، به حساب بازیکنان وارد شد تا این‌گونه یکی از وعده‌های قبلی سجادی انجام شود.

پس از ورود سجادی به محل اردوی تیم ملی، تعدادی از بازیکنان با تجربه ایران ازجمله احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا بیرانوند ‌در جلسه‌ای خصوصی با وی شرکت کردند تا دغدغه‌های خود را به وزیر ورزش و جوانان عنوان کنند.

1720841

در حالی که گفته می‌شد این جلسه کوتاه‌مدت خواهد بود، اما حدود یک ساعت به طول انجامید که در اواسط آن، بهرام رضاییان عضو هیئت رئیسه فدراسیون، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران و محسن معتمدکیا، مشاور رسانه‌ای وزیر ورزش و جوانان هم به این نشست خصوصی رفتند.

دیدگاه‌ها