کد خبر : 1829015 | 23 خرداد 1401 ساعت 23:10 | 30.3K بازدید | 4 دیدگاه

در انتظار حضور هواداران مکزیکی در ایران

کیش میزبان تیم‌های ملی غنا و سنگال؟

با اعلام مسئولین و مقامات جزیره کیش، رایزنی‌ها برای حضور اعضای دو تیم ملی غنا و سنگال در ایران آغاز شده است.

کیش میزبان تیم‌های ملی غنا و سنگال؟

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده است. فاصله کم این کشور تا ایران باعث شده بود تا از مدت‌ها پیش مسئولین ورزشی کشور درصدد بهره مندی از میزبانی قطر بوده و حتی پیشنهاد برگزاری برخی از بازی‌های جام جهانی در ایران نیز مطرح شد.

طبیعتا مشخص بود که با طرح داده شده موافقت نخواهد شد اما مسئولین ورزش کشور ناامید نشده و اکنون آنها درصدد هستند تا مقدمات حضور کاروان تعدادی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام جهانی در ایران را فراهم کنند.

در مراسمی که امشب در کیش برگزار شد، مسئولین و مقامات این جزیره وعده جذابی را مطرح کردند. طبق این ادعا، رایزنی‌های لازم با مقامات فدراسیون‌های دو کشور غنا و سنگال آغاز شده و قرار است کاروان اعزامی این دو کشور آفریقایی در جزیره کیش سکونت داشته باشند و برای برگزاری مسابقات خود راهی قطر شوند.

علاوه بر این، برخی رایزنی‌ها نیز با کشور مکزیک صورت گرفته تا هواداران تیم ملی این کشور که برای تماشای مسابقات کشورشان عازم دوحه می‌شوند، در جزیره کیش سکونت گزینند که باید دید این اتفاقات در نهایت رخ خواهد داد یا خیر.

طبق ادعای مقامات جزیره کیش، شرط کشور قطر برای صدور مجوز حضور کاروان دو تیم ملی غنا و سنگال و هواداران مکزیک در ایران این است که تمامی بلیت‌های هتل کیش که مورد تأیید آنها واقع شده، از قبل رزرو شود.

دیدگاه‌ها