کد خبر : 1829094 | 24 خرداد 1401 ساعت 14:41 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

گفتگو به بهانه شانزدهمین سال حضور در سایپا

شاه علیدوست؛ دومین مرد نارنجی فوتبال ایران

روزبه شاه‌علیدوست فصل متفاوتی را نسبت به سال‌های قبلی فوتبالش تجربه کرد.

شاه علیدوست؛ دومین مرد نارنجی فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، روزبه شاه علیدوست از قدیمی‌ترین اعضای باشگاه سایپا به شمار می رود که در نهایت با یک فصل دوری امسال دوباره به تیم سابقش برگشت.
او در ابتدا به عنوان کاپیتان سایپا به میدان می رفت و در یک اتفاق جالب به کادرفنی اضافه شد. شاه علیدوست در خصوص شرایط نارنجی پوشان تهران در فصلی که گذشت به خبرنگار ما گفت:"می دانستیم فصل سختی داریم. ۱۸ روز مانده به مسابقات تیم خیلی تغییرات داشت. خودم سال گذشته در سایپا نبودم و باشگاه از من خواست برگردم. در آن دوره مازیار زارع هم لطف داشت به من پیشنهاد داده بود که از او تشکر می کنم و قهرمانی ملوان را تبریک می گویم، ولی من دوست داشتم در سایپا باشم و کمک کنم. آقای سعید اخباری در ابتدا برای این تیم زحمت کشید و می دانستیم کار سختی داریم چون زمان کمی داشتیم و در مجموع دو سه نفر از سال قبل مانده بودند. متاسفانه به آقای اخباری زمان ندادند و ایشان از جمع ما جدا شد." 
او در مورد تغییرات در کادرفنی ادامه داد:"بعد از آقای اخباری آقای روانخواه آمد و آمدن ایشان با مصدومیت من توام شد. آقای روانخواه قصد داشت نفرات زیادی را در نیم فصل اضافه کند و باید جایگزین بازیکنان دیگر می کردند و آن بازیکنان قبول نکردند که اسمشان از لیست خارج شود من قصد داشتم به تیمم کمک کنم و قبول کردم با توجه به مصدومیتی که داشتم اسمم از لیست بیرون بیاید و بازیکن جذب کنند."
بازیکن با تجربه ساپپا در مورد اضافه شدن به کادرفنی عنوان کرد: "باشگاه از من خواست به کلاس های مربیگری بروم و در کادرفنی باشم و کمک کنم. نتایج در دوره آقای روانخواه خوب نبود و ایشان جدا شدند و آقای درخشان آمد، ایشان تا اولین بازی یکی دو روز فرصت داشت تیم را بشناسد و از او ممنون هستم که اجازه داد کنار تیم بمانم و از ایشان یاد بگیرم. آقای درخشان در ۵ بازی که فرصت داشت توانست تیم را در لیگ یک حفظ کند و من فکر می کنم مدیریت باید شناخت ایشان از تیم را یک پوئن مثبت بداند. آقای درخشان می‌تواند با توجه به شناختی که از تیم دارد در فصل آینده کمک کند."

1405012

شاه‌علیدوست که نزدیک به ۱۶ سال از دوران حضورش در سایپا می‌گذرد در خصوص فصل آینده می‌گوید:" کلاس های مربیگری را تا آنجا که وقت می شد و توانستم گذراندم. شرایطم برای فصل بعد بستگی به درخواست باشگاه دارد. در همین فصل در پنج بازی آخر می توانستم به آقای درخشان و تیم به عنوان بازیکن کمک کنم ولی متاسفانه نامم از لیست خارج شده بود و فقط توانستم در کادرفنی باشم و از آقای درخشان یاد بگیرم. شرایط خوبی دارم و مصدومیتم برطرف شده، شرایط بدنی خوبی دارم و اگر باشگاه تمایل داشته باشد می توانم فوتبالم را ادامه بدهم.  اگر ایشان سرمربی باشد و و بخواهد من بازی کنم با کمال میل این کار را انجام می دهم. سایپا باشگاه من است ۱۶ سال در اینجا بودم و دوست دارم به هر نوعی شده کمک کنم."
شاه علیدوست که بعد از ابراهیم صادقی با تجربه ترین عضو سایپا است افزود: "سایپا نفرات‌‌ زیادی دارد که خیلی قدیمی هستند و اگر از من هم به عنوان قدیمی ها یاد شود خوشحال می شوم. سایپا نفراتی مثل سعید رجبی، مجید ایوبی، جواد آشتیانی، ابراهیم شکوری، محسن ارزانی و کاظم برجلو دارد که تعداد سال های زیادی اینجا بودند و من هم با توجه به سال هایی که در اینجا بودم جزو قدیمی ها هستم."

دیدگاه‌ها