کد خبر : 1829155 | 24 خرداد 1401 ساعت 20:00 | 26K بازدید | 16 دیدگاه

پاسخ رد شوامنی به کلوپ؛ تلاش نکن، به رئال می‌روم

اورلین شوامنی که امروز به هواداران رئال معرفی شد می‌گوید لیورپول خواهان جذبش بوده ولی او بعد از گفت‌وگوی مستقیم با یورگن کلوپ به باشگاه انگلیسی جواب منفی داده است.

پاسخ رد شوامنی به کلوپ؛ تلاش نکن، به رئال می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی، بازیکن سابق موناکو، که چند روز پیش رسما به رئال مادرید پیوست و امروز در مراسمی به هواداران رئال معرفی شد می‌گوید لیورپول هم تلاش زیادی برای جذب او کرده ولی در نهایت شوامنی شخصا با یورگن کلوپ گفت‌وگویی داشته و به تلاش‌های لیورپول جواب منفی داده چرا که عزمش را برای ملحق شدن به رئال جزم کرده بود.

در ماه‌های اخیر، هر دو باشگاه لیورپول و رئال مادرید به‌دنبال خرید شوامنی بودند. البته در این میان از تیم‌های دیگری مثل پاری‌سن ژرمن، منچستریونایتد، و چلسی هم به‌عنوان خواهان‌های دیگر او یاد شده بود ولی مهم‌ترین گزینه‌ها که شوامنی را گزینه اصلی خود در نقل و انتقالات می‌دانستند؛ لیورپول و رئال مادرید بودند.

1721305

یورگن کلوپ شخصا تلاش زیادی کرد تا این ستاره سابق موناکو را به عزیمت به مرسی‌ساید قانع کند. کلوپ برای راضی کردن این ستاره فرانسوی سفر ویژه‌ای به شهر موناکو داشت و علاوه بر آن، یک تماس تلفنی هم با شوامنی برقرار کرده بود.

شوامنی در مراسم معرفی شدن به هواداران رئال مادرید با تایید گفت‌وگویش با یورگن کلوپ، گفت علت اینکه به هر باشگاه دیگری به جز رئال مادرید نه گفته، این بوده که از زمان دریافت پیشنهاد رئال عزمش را جزم کرده بوده که تنها و تنها به این غول اسپانیایی ملحق شود.

اورلین شوامنی در این‌باره گفت:" به محض اینکه رئال مادرید وارد شد دیگر هیچ شکی نداشتم. من می‌خواهم در دنیای فوتبال اثرگذار باشم و بهترین باشگاه برای این هدف، رئال مادرید است. این تصمیم، بهترین تصمیم برای من است".

دیدگاه‌ها