کد خبر : 1829834 | 29 خرداد 1401 ساعت 23:20 | 31.7K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ به لیورپول: سال بعد یک هافبک تاپ می‌خواهم

یک روزنامه انگلیسی می‌گوید یورگن کلوپ به مدیر ورزشی لیورپول گفته سال آینده برای تیمش به هافبکی در کلاس جهانی نیاز خواهد داشت.

کلوپ به لیورپول: سال بعد یک هافبک تاپ می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد درحالی‌که به نظر می‌رسد پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال برای لیورپول عملا به پایان رسیده و قرمزها دیگر ستاره مهمی به جمع بازیکنان خود اضافه نخواهند کرد، اما یورگن کلوپ در گفت‌وگو با مدیر ورزشی لیورپول به او گفته که سال آینده برای تیمش به هافبکی در کلاس جهانی نیاز دارد و باشگاه باید برای هزینه کردن مبلغی در حدود 100 میلیون یورو آماده باشد.

لیورپول امسال تابستان تا اینجا سه بازیکن جدید به‌خدمت گرفته. فابیو کاروالیو اولین ورودی امسال لیورپول بود که از فولام به این تیم پیوست. اما بعد یورگن کلوپ شاهد ورود یک مهاجم برجسته به تیمش بود و لیورپول با هزینه قابل توجهی موفق شد داروین نونز را از بنفیکا به‌خدمت بگیرد. جدیدترین خرید کلوپ هم کالوین رمزی جوان بوده که با قراردادی 5 میلیون یووریی از آبردین به آنفیلد منتقل شد.

1716478

درحالی‌که اخیرا شایعات زیادی مطرح بود مبنی بر اینکه کلوپ و تیمش سخت به دنبال خرید یک هافبک مرکزی هستند اما به نظر می‌رسد فعلا خبری از ورود هافبک جدید نیست.

اما روزنامه میرر مدعی است کلوپ از حالا برنامه خود را به گوش جولین وارد، مدیر ورزشی باشگاه رسانده و هشدار داده لیورپول باید در سال 2023 برای خرید یک هافبک بزرگ آماده باشد.

بر اساس این گزارش، کلوپ در گفت‌وگو با وارد مشخصات دقیق مدنظرش از یک هافبک در کلاس جهانی را توضیح داده و لیورپول 12 ماه آینده را به دنبال شکار ستاره‌ای با این خصوصیات خواهد گذراند. میرر می‌گوید خصوصیات مد نظر کلوپ جوان بودن، چند منظوره بودن، تکنیک بالا و قدرت بدنی بالا بوده است. 

1718949
جود بلینگام، ستاره دورتموند، که شایعات زیادی درباره پیوستنش به لیورپول مطرح بود همه خصوصیات مد نظر کلوپ را دارد. باید یک سال دیگر صبر کرد و دید آیا ستاره مد نظر کلوپ برای مرکز میدان لیورپول، بلینگام خواهد بود یا هافبک برجسته دیگری راهی آنفیلد می‌شود؟

دیدگاه‌ها