کد خبر : 1829342 | 25 خرداد 1401 ساعت 23:10 | 22.8K بازدید | 16 دیدگاه

خیال بارسا راحت شد؛ گاوی قرار نیست برود

رسانه‌های کاتالان می‌گویند بارسلونا به تمدید قرارداد با پدیده جوانش، گاوی، نزدیک شده است.

خیال بارسا راحت شد؛ گاوی قرار نیست برود

به گزارش "ورزش سه"، در یک ماه اخیر، گاوی، پدیده جوان باشگاه بارسلونا، به یکی از خبرسازترین چهره‌ها در رسانه‌های اسپانیایی تبدیل شده است. ماجرا از آنجا شروع شد که تاخیر در تمدید قرارداد او با باشگاه کاتالان، شایعاتی درباره احتمال ترک باشگاه توسط او و پیوستنش به تیم‌های دیگر را مطرح کرد.

قرارداد فعلی گاوی با بارسا تا پایان فصل آینده اعتبار دارد. او یکی از بااستعدادترین فوتبالیست‌های جوان اروپا محسوب می‌شود و بارسا مصمم است قرارداد او را تمدید کند تا خیالش بابت حفظ گاوی تا سال‌های سال راحت باشد. اما شایعات به این دلیل آغاز شد که مذاکرات چند ماهه دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده بود. مهم‌ترین گزینه‌های احتمالی برای گاوی، در شایعات، منچسترسیتی و لیورپول اعلام شده بود.

1702934

اما رسانه‌های کاتالان می‌گویند در روند مذاکرات پیشرفت جدیدی حاصل شده و بارسا حالا به تمدید قرارداد گاوی بسیار خوشبین است. فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی، که از منابع قابل اعتنا در بازار نقل و انتقالات به حساب می‌آید، هم این خبر جدید را تایید کرده است.

بر اساس این گزارش‌ها، بارسلونا با ایوان دلاپنیا، ایجنت گاوی، برای یک جلسه جدید قرار گذاشته. رسانه‌های کاتالان مدعی شدند گاوی شخصا به کار کردن زیر نظر ژاوی هرناندز علاقه‌مند است و بارسا قصد دارد قراردادی 5ساله به پدیده جوان پیشنهاد دهد.

علاقه شخصی گاوی به ژاوی هرناندز، سرمربی این روزهای بارسا، از عوامل مهمی است که بارسا را به نگه داشتن او امیدوارتر کرده. باشگاه کاتالان احتمالا با تقاضای ایجنت گاوی برای افزایش قابل توجه دستمزد او تا حدودی مخالفت خواهد کرد. چرا که باشگاه معتقد است او به‌عنوان جوانی 17ساله سال‌های زیادی برای کسب تجربه فرصت دارد.

دیدگاه‌ها