کد خبر : 1829406 | 26 خرداد 1401 ساعت 15:37 | 52.6K بازدید | 3 دیدگاه

شوک کرونایی به تیم ملی والیبال ژاپن

6 بازیکن تیم ملی والیبال ژاپن به کرونا مبتلا شده‌اند.

شوک کرونایی به تیم ملی والیبال ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ژاپن در هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد درخشانی را در لیگ ملت های والیبال از خود ارائه داد؛  مسابقاتی که در کشور برزیل برگزار شد و سامورایی ها با سه پیروزی و تنها یک شکست به کار خود در هفته اول پایان دادند. ژاپن مقابل هلند، چین و ایران به پیروزی رسید و در مقابل آمریکای صدرنشین نیز با نتیجه نزدیک ۳-۲ شکست خورد.

تیم‌ملی والیبال ژاپن در هفته دوم لیگ ملت ها کار بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت، جایی که آنها باید در چهار مسابقه بسیار سخت به مصاف تیم های قدرتمند آرژانتین، ایتالیا، فرانسه و اسلوونی بروند. در حقیقت نتایج این هفته از لیگ ملت ها می‌تواند برای صعود ژاپن به مرحله بعدی مسابقات نقشی مهم و کلیدی را ایفا کند.

مسابقات هفته دوم لیگ ملت ها برای ژاپن در کشور فیلیپین برگزار می شود. در همین راستا به نظر می‌رسد که یک دردسر بزرگ به سراغ سامورایی ها آمده است. بر اساس گزارش ها به نظر می رسد که ۶ بازیکن تیم ملی والیبال ژاپن و ۴ نفر از اعضای این تیم به کرونا مبتلا شده اند. آنها اکنون باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارند تا بعد از منفی شدن تست هایشان دوباره بتوانند به دیگر بازیکنان تیم ملحق شود. نام این بازیکنان هنوز اعلام نشده اما معلوم هم نیست که آنها بتوانند در هفته دوم مسابقات ژاپن را همراهی کنند.

دیدگاه‌ها