کد خبر : 1829449 | 26 خرداد 1401 ساعت 22:23 | 34.6K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت سادیو مانه به زمین خاکی؛ من از اینجا آمدم

تصاویری از سادیو مانه، ستاره لیورپول، مخابره شده که او را در کشورش سنگال، در حال فوتبال بازی کردن در زمینی پر گل و لای، به‌همراه دیگر ستاره مشهور سنگالی، الحاجی دیوف نشان می‌دهد.

بازگشت سادیو مانه به زمین خاکی؛ من از اینجا آمدم

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که گمانه‌زنی درباره آینده باشگاهی سادیو مانه همچنان در سرخط خبرها قرار دارد، این ستاره در بازگشت به کشورش سنگال، در حال فوتبال بازی کردن در یک روستا و در زمینی پرگل و لای دیده شد. او به‌همراه دیگر ستاره مشهور فوتبال سنگال، الحاجی دیوف، در زمینی بازی کرد که دوران کودکی‌اش در آن فوتبال بازی می‌کرد.

بامبالی، روستایی کوچک در سنگال است که سادیو مانه متولد آن بوده و دوران کودکی‌اش را در زمین‌های خاکی و پر گل و لای این روستا سپری کرده. مانه این هفته به کشورش برگشت تا به‌همراه ستاره سابق لیورپول، الحاجی دیوف، در زمین پر گل و لای روستای بامبالی در مسابقه‌ای بین محلات شرکت کند. چند فوتبالیست دیگر سنگالی که از معروف‌ترین ستاره‌های فوتبال این کشور هستند، از جمله پاپیس سیسه، امبایه دیاگنه، و دزیره سگبه، هم برای حضور در کنار مانه در این زمین حضور داشتند.

1721803
زمین پر گل و لای روستای بامبالی. سادیو مانه به یاد دوران کودکی بازی با پای برهنه در گل و لای را تجربه کرد

سادیو مانه در یک پست اینستاگرامی نوشت:" بازگشت به ریشه‌ها با برگزاری یک مسابقه پر زرق و برق در زمین بامبالی. همه چیز از اینجا شروع شد. از برادرهایم پاپیس کیسه، امبایه دیاگنه، دزیره سگبه واقعا تشکر می‌کنم. و البته از الگوی بزرگ زندگی‌ام الحاجی دیوف مقدس".

مانه در حالی در زادگاهش مشغول بازی کردن در مسابقات محلات است که دنیای فوتبال انتظار دارد او به‌زودی با ترک لیورپول راهی بایرن مونیخ شود. مونیخی‌ها مشغول مذاکره با لیورپول برای قطعی کردن این انتقال هستند. پیش از این دو پیشنهاد بایرن توسط لیورپول رد شده بود و باواریا حالا قصد دارد برای سومین بار پیشنهاد جدیدی به مرسی‌ساید عرضه کند.

دیدگاه‌ها