کد خبر : 1829614 | 28 خرداد 1401 ساعت 15:01 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

آرژانتین هم حریف پسران هندبال ساحلی ایران نشد

صعود تاریخی نوجوانان هندبال به 4 تیم برتر جهان

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران با غلبه بر آرژانتین راهی مرحله نیمه پایانی رقابت های قهرمانی جهان شد.

صعود تاریخی نوجوانان هندبال به 4 تیم برتر جهان

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان نوجوان هندبال ساحلی ایران که به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی جهان صعود کرده بودند، در این مرحله رودرروی تیم سوم گروه مقابل یعنی آرژانتین قرار گرفتند. 
هندبالیست های ایرانی از همان شروع مسابقه نبض کار را در دست گرفته و در همان ابتدا 11 بر 6  از حریف پیش افتادند. این روند تا پایان نیمه نخست ادامه پیدا کرد و این نیمه با پیروزی 19 بر 12 شاگردان مهدی قشقایی راد به پایان رسید. آرژانتینی ها که خود را در خطر می دیدند، نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و چندین بار هم از ایران پیشی گرفتند اما هندبالیست های ایرانی نیز پا پس نکشیدند و شانه به شانه حریف حرکت می کردند ولی در دو دقیقه پایانی توپ های زیادی را هدر دادند تا در یک نیمه کم گل، با نتیجه 15 بر 14 مغلوب حریف شده و کار به ضربات پنالتی کشیده شود. تاکتیک ایران در ضربات پنالتی یعنی تغییر دروازه بان، در این بازی مثمر ثمر واقع شد و دروازه بان ذخیره ایران با خروج های خود باعث شد تا مهاجمان حریف دو ضربه پنالتی خود را به بیرون بزنند و با گل شدن هر 4 پنالتی بازیکنان ایران، تیم ملی کشورمان 8 بر 4 در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و به جمع 4 تیم پایانی رقابت ها صعود کرد.

1721960

در سه دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی نیز هر سه هم گروه ایران یعنی کرواسی، فرانسه و برزیل برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند تا این 4 تیم مجدداً رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. رقیب ایران در دیدار نیمه نهایی برزیل خواهد بود که برای انتقام شکست روز گذشته، امشب در مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها