کد خبر : 1829636 | 28 خرداد 1401 ساعت 17:43 | 7.8K بازدید | 18 دیدگاه

افشاگری پزشک تیم ملی مصر

محمد صلاح با مصدومیت مقابل رئال‌مادرید بازی کرد

پزشک تیم ملی مصر می‌گوید محمد صلاح، ستاره لیورپول، در شب فینال لیگ قهرمانان اروپا با مصدومیت بازی کرده است.

محمد صلاح با مصدومیت مقابل رئال‌مادرید بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، پزشک تیم ملی مصر می‌گوید محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، دو ماه و نیم است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و او با وجود مصدومیت در فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید به میدان رفت.

صلاح روز 24 اردیبهشت و در جریان دیدار لیورپول و چلسی در فینال جام اتحادیه مصدوم شد. او در بازی بعدی تیمش در لیگ برتر به دلیل همین مصدومیت به میدان نرفت و در مسابقه بعدی که آخرین بازی لیورپول در فصل لیگ برتر بود، در دیدار مقابل وولوز هم تنها 32 دقیقه در میدان حضور داشت. در همان روزها این نگرانی در لیورپول وجود داشت که گلزن مصری شاید نتواند در مهم‌ترین مسابقه فصل یعنی فینال لیگ قهرمانان در مقابل رئال مادرید بازی کند.

1721992

اما در شب فینال چمپیونزلیگ در پاریس، صلاح برای لیورپول به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد. البته حضور او برای لیورپول فایده‌ای نداشت و این تیم مقابل رئال شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد. صلاح بعد از آن هم در دیدار تیم ملی کشورش مصر مقابل گینه در مقدماتی جام ملت‌های آفریقا حضور یافت و بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

پزشک تیم ملی مصر، دکتر محمد ابوعلی، در یک مصاحبه فاش کرد که صلاح از زمان پیوستن به اردوی تیم ملی دچار مصدومیت بوده و با همین مصدومیت در فینال لیگ قهرمانان به‌مدت 90 دقیقه بازی کرده.

دکتر محمد ابوعلی در این مصاحبه گفت:" مصدومیت صلاح در بازی فینال جام اتحادیه اتفاق افتاده. او بعد از آن بازی هم در مقابل ولوز و در فینال چمپیونزلیگ بازی کرده بود. دو بازی به فاصله 14 روز آن هم با مصدومیت. ما اخیرا آماری دیدیم که صلاح در این فصل، دومین بازیکنی بوده که بیشترین دقایق را در زمین حضور داشته".

دیدگاه‌ها