کد خبر : 1829648 | 28 خرداد 1401 ساعت 18:57 | 21.8K بازدید | 3 دیدگاه

خداحافظی موناکو با فابرگاس؛ خیر پیش ستاره

باشگاه موناکو رسما تایید کرد سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی این تیم، در پایان ماه ژوئن، این باشگاه فرانسوی را ترک می‌کند.

خداحافظی موناکو با فابرگاس؛ خیر پیش ستاره

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه موناکو با انتشار یک توییت، رسما از جدایی سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی این تیم، خبر داد و برای او آرزوی موفقیت کرد. فابرگاس در سال 2019 از چلسی به موناکو پیوست و در سه سال گذشته پیراهن تیم فرانسوی را به تن می‌کرد.

1722016

فابرگاس فصل گذشته شرایط خوبی نداشت. او که مدت‌ها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد تنها موفق شد در لیگ1 برای موناکو یک بازی انجام دهد.

موناکو امروز با انتشار یک توییت و سپس در یک بیانیه رسمی اعلام کرد در پایان ماه جاری میلاد، ژوئن، قرارداد سسک فابرگاس با این باشگاه منقضی شده و او موناکو را ترک خواهد کرد.

در بیانیه باشگاه موناکو چنین آمده:" هافبک اسپانیایی، سسک فابرگاس، که در دوران فوتبال خود بیش از 830 بازی انجام داده به پایان قراردادش با ما رسید. او سه سال و نیم بعد از پیوستن به باشگاه موناکو، ما را ترک می‌کند".

1722018
توییت باشگاه موناکو خطاب به فابرگاس: خیر پیش

فابرگاس در سه سال و نیم حضور خود در موناکو برای این تیم 68 بازی انجام داد و 4 گل به ثمر رساند. ماه گذشته درحالی‌که گزارش‌های زیادی درباره وضعیت نامساعد آمادگی جسمانی او در رسانه‌های فرانسوی منتشر شده بود، فابرگاس در یک مصاحبه اعلام کرد قصد بازنشستگی ندارد.

فابرگاس در فوتبال انگلیس محبوبیت بالایی دارد چرا که در دو دوره حضورش در چلسی و آرسنال نمایش‌های درخشانی داشته. او در لیگ برتر 50 بازی داشته و با پیراهن چلسی دو بار فاتح لیگ برتر جزیره شده است.

1722017

فابرگاس پیش از آن هم سه سال پیراهن بارسلونا را به تن می‌کرد و در این مدت یک بار هم فاتح لالیگا شده است.

دیدگاه‌ها