کد خبر : 1829663 | 28 خرداد 1401 ساعت 20:38 | 28K بازدید | 13 دیدگاه

دی‌یونگ؛ تنها فرشته نجات تابستان بارسلونا

باشگاه بارسلونا برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات به فروش فرانکی دی‌یونگ امید بسته و تنها فروش او است که می‌تواند به آرزوهای کاتالان‌ها جامه عمل بپوشاند.

دی‌یونگ؛ تنها فرشته نجات تابستان بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، جاه‌طلبی‌های باشگاه بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی وابسته به فروش فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی این تیم است. بارسا برای خرید ستاره‌هایی که در لیست خود دارد باید 600 میلیون یورو کنار بگذارد.

باشگاه کاتالان فهرستی بلندبالا از بازیکنان گران‌قیمت تهیه کرده که از جمله آنها می‌توان به رابرت لواندوفسکی، ژول کوئنده، کالیدو کولیبالی، برناردو سیلوا، سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو اشاره کرد.

اما بارسا به‌دلیل شرایط بحرانی اقتصادی برای اینکه بتواند کوچکترین شانسی برای خرید این ستاره‌ها داشته باشد باید تا تاریخ 31 ژوئیه مبلغ 600 میلیون یورو کنار بگذارد. یکی از امیدواری‌های اخیر بارسا این بود که مجمع باشگاه به خوان لاپورتا اجازه داد 49.9درصد از لایسنس استفاده از برند و 25درصد از حق پخش تلویزیونی باشگاه را بفروشد. البته این مبالغ باشگاه را ثروتمند نخواهد کرد. بارسا با این مبالغ تنها می‌تواند فعالیت نرمال را از سر گرفته و کمی از بدهی‌های خود بکاهد.

1722029

با این شرایط تنها امید بارسا به فعالیت در بازار نقل و انتقالات، فروش فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی است. با توجه به فشارهای منچستریونایتد برای خرید دی‌یونگ به نظر می‌رسد بارسا مخالفت چندانی با این انتقال نداشته باشد. تنها دلیلی که این انتقال تا کنون انجام نشده تلاش بارسا برای چانه‌زنی روی مبلغ این انتقال است.

این در حالی است که دی‌یونگ اخیرا در توییتی پیام ماندگاری داده و گفته بود از شرایط خود در کاتالونیا راضی است. اما نیاز مبرم بارسا به مبلغ قابل توجه این ستاره هلندی احتمالا باعث می‌شود بلوگرانا از خیر ستاره هلندی بگذرد و او را به مقصد اولدترافورد راهی کند.

دیدگاه‌ها