کد خبر : 1829711 | 29 خرداد 1401 ساعت 10:36 | 27.4K بازدید | 7 دیدگاه

سرمربیان پرتغالی و اسپانیایی رقیب کی‌روش

فدراسیون فوتبال مصر گزینه‌های جدیدی را برای هدایت تیم ملی این کشور بررسی خواهد کرد.

سرمربیان پرتغالی و اسپانیایی رقیب کی‌روش

به گزارش ورزش سه، پس از برکناری ایهاب جلال از هدایت تیم ملی مصر، فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال انتخاب یک سرمربی مناسب برای حضور روی نیمکت این تیم است.

پاتریس بومل فرانسوی یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال مصر بود اما پس از بررسی ها، او از بین گزینه ها حذف شد تا سرمربی مصر از بین گزینه هایی با رزومه بهتر انتخاب شود؛ این در حالی است که این سرمربی همچنان یکی کاندیداهای هدایت تیم المپیک مصر است که پس از انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان مشخص خواهد شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال مصر که برای بازگرداندن سرمربی سابق‌شان کارلوس کی‌روش پرتغالی تلاش می‌کنند، ترجیح می‌دهند در انتخاب سرمربی جدید تیم ملی عجله نکنند.

این فدراسیون فوتبال اخیرا یک سرمربی پرتغالی بزرگ دیگر و یک سرمربی اسپانیایی را نیز به گزینه های خود اضافه کرده تا در صورت عدم بازگشت کی‌روش، مذاکره با آنها را آغاز کند. این در حالی است که کی‌روش همچنان پیشنهاد سرمربیگری عراق را دارد.

محمد شوقی و عصام الحضری دو عضو کادرفنی مصر که در زمان هدایت کی‌روش نیز روی نیمکت مصر حضور داشتند، پس از برکناری ایهاب جلال، به کار در کادرفنی جدید تیم مصر که هم اکنون در حال تشکیل است، ادامه خواهند داد.

این در شرایطی است که فدراسیون فوتبال دو نفر از اعضای شورا به نام های حازم امام و محمد برکت را مامور کرد تا پیش از تصمیم گیری برای سرمربی جدید، رزومه برخی از مربیان را بررسی کنند.

دیدگاه‌ها