کد خبر : 1829720 | 29 خرداد 1401 ساعت 11:40 | 19.6K بازدید | 22 دیدگاه

خطر بیخ گوش لیورپول؛ صلاح تمدید نمی‌کند

به نظر می‌رسد که مدیران لیورپول در حال پذیرش این واقعیت هستند که محمد صلاح، ستاره مصری، قصد تمدید قرارداد با این باشگاه را ندارد.

خطر بیخ گوش لیورپول؛ صلاح تمدید نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد صلاح با لیورپول در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید بین دو طرف نیست. 
در ماه‌های اخیر بارها اعلام شد که مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن آغاز شده و مدیر برنامه و نمایندگان او در حال پیش بردن این مذاکرات هستند اما به نظر می‌رسد که درخواست دریافت دستمزد 400 هزار پوندی در هفته باعث شده که پیشرفتی در این مذاکرات حاصل نشود، چرا که لیورپول حاضر به پرداخت این دستمزد نیست. 
دو طرف در حال حاضر مذاکرات را متوقف کرده‌اند و به نظر می‌رسد که جدایی صلاح از لیورپول در تابستان 2023 به عنوان بازیکن آزاد بسیار محتمل است. 

1721992

با این حال، مدیران لیورپول به اخلاق و رفتار حرفه‌ای صلاح ایمان دارند و معتقد هستند که این بازیکن حتی در چنین شرایطی هم به درخشش در ترکیب این تیم ادامه خواهد داد و یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب یورگن کلوپ در فصل آینده به حساب می‌آید. 
این ستاره مصری رابطه بسیار خوبی با این مربی آلمانی دارد و تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیورپول تاثیری روی این رابطه نگذاشته و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که ناراحتی او از عدم قبول پیشنهادش از سوی مدیران لیورپول تاثیری روی عملکردش در زمین داشته باشد. 
صلاح از زمان پیوستن به لیورپول در سال 2017 تا به حال همیشه یکی از بازیکنان اصلی این تیم بوده و موفق شده در 254 بازی 156 گل برای این تیم به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها