کد خبر : 1829755 | 29 خرداد 1401 ساعت 17:01 | 32.7K بازدید | 21 دیدگاه

بوندسلیگا هیچ چالشی ندارد

آقای مانه، به بایرن‌مونیخ می‌روی که چه بشود؟

بال سابق لیورپول معتقد است سادیو مانه با جدایی از این تیم و رفتن به بایرن، مرتکب اشتباهی بزرگ خواهد شد.

آقای مانه، به بایرن‌مونیخ می‌روی که چه بشود؟

به گزارش "ورزش سه"، تلاش بایرن مونیخ برای جذب سادیو مانه، مهاجم سنگالی و باتجربه مرسی سایدی‌ها بالاخره نتیجه داده است. بر اساس گزارش منابع مختلف، انتقال سادیو مانه، ستاره سنگالی و گلزن به بوندس‌لیگا قطعی شده و دو باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول در ساعات اخیر بر سر مبلغی بالغ بر 45 تا 50 میلیون یورو برای انتقال این بازیکن به توافق رسیده‌اند. فابریتزیو رومانو، روزنامه نگار ایتالیایی امروز در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ روز سه‌شنبه آزمایش‌های پزشکی را برنامه ریزی کرده و این بازیکن در سه شنبه راهی شهر مونیخ خواهد شد. 

1721019

به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی سنگال بر سر قراردادی سه‌ساله به‌صورت شخصی با بایرن مونیخ به توافق رسیده است. سخنرانی و مراسم معارفه سادیو مانه نیز در استادیوم آلیانز آرنا برای چهارشنبه آینده برنامه ریزی شده است.

دین ساندرز، ستاره سابق لیورپول این جدایی را باور ندارد. او به تاک اسپورتس گفت:« نمی توانم باور کنم که سادیو مانه از لیورپول خواهد رفت. نمی دانم چطور دو طرف به این نقطه رسیدند. مانه 30 سال دارد و بهترین سال های فوتبالی اش را در لیورپول پشت سر گذاشت. در شش ماه اخیر بهترین بازی ها را از او دیدیم و در بسیاری بازی ها غیر قابل مهار بود و بهترین بازیکن تیم محسوب می شد.»

وینگر اسبق لیورپول به زندان محکوم شد. - ورزش سه

ساندرز ادامه داد:« او به بایرن می رود که چه بشود؟ هر هفته 5-0 تیم ها را شکست می دهند و مانه هم گل های زیادی خواهد زد. در آلمان فقط بایرن می تواند قهرمان شود و شاهد هیچ چالش بزرگی در بوندسلیگا نیستیم. سال ها می گذرند و مانه متوجه خواهد شد که دو سال خوب از دوران فوتبالش را در بایرن ویران کرده است. وقتی به ویترین افتخاراتش نگاه کند، مدال های قهرمانی بوندسلیگا، پشت سر مدال های قهرمانی اش در لیورپول قرار خواهند داشت.»

دیدگاه‌ها