کد خبر : 1829828 | 29 خرداد 1401 ساعت 22:10 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

لوکاکو به اینتر نزدیک‌تر شد؛ چلسی راضی می‌شود؟

اینترمیلان پیشنهاد اولیه خود برای جذب روملو لوکاکو را افزایش داده و این در حالی است که چلسی برای انتقال قرضی او خواهان دریافت 25 میلیون یورو است.

لوکاکو به اینتر نزدیک‌تر شد؛ چلسی راضی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که اینترمیلان قصد دارد برای راضی کردن چلسی به واگذار کردن روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، پیشنهادی بالاتر ارائه دهد.

لوکاکو تابستان سال گذشته اینترمیلان را ترک کرد و به چلسی بازگشت. در آن زمان باشگاه چلسی برای بازپس‌گیری مهاجم بلژیکی نزدیک به 100 میلیون یورو به اینتر پرداخت کرد. اما بازگشت به چلسی برای لوکاکو خیلی زود به تلخی منجر شد و او در ماه دسامبر رسما اعلام کرد که از موقعیت خود در جمع آبی‌های لندن راضی نیست.

1722222

لوکاکو فصل گذشته در لیگ برتر تنها در 16 بازی به میدان رفت. او در کل فصل و در همه رقابت‌ها برای چلسی 26 بازی انجام داد و تنها 8 گل به ثمر رساند.

این ملی‌پوش بلژیکی به‌صراحت اعلام کرده که خواهان بازگشت به اینترمیلان است. بین دو باشگاه مذاکرات برای انتقال قرضی لوکاکو پیشتر آغاز شده و گفته می‌شود چلسی به باشگاه ایتالیایی اعلام کرده برای انتقال قرضی به‌مدت یک فصل مبلغ 25 میلیون یورو از اینتر می‌خواهد.

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی، می‌گوید مذاکرات دو طرف برای رسیدن به مبلغی جدید که برای دو باشگاه راضی‌کننده باشد در جریان است.

بر اساس گزارش‌ها اینتر حاضر است پیشنهاد اولیه خود را افزایش دهد. پیشنهاد اولیه اینتر اختلاف بسیار زیادی با مبلغ درخواستی چلسی داشت. پیشنهاد اینتر بر اساس اعلام رسانه‌ها 6 میلیون یورو پیش‌پرداخت و 2 میلیون یورو پاداش بوده.

دیدگاه‌ها