کد خبر : 1830096 | 31 خرداد 1401 ساعت 19:40 | 27.2K بازدید | 2 دیدگاه

لحظه به لحظه با مانه؛ از تست پزشکی تا ناهار با کان

سادیو مانه بعد از فرود هواپیمایش در فرودگاه مونیخ، به مقر باشگاه بایرن رفته و در اولین قدم، با اولیور کان، رئیس باشگاه، ناهار خورد.

لحظه به لحظه با مانه؛ از تست پزشکی تا ناهار با کان

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که هواپیمای حامل سادیو مانه در فرودگاه شهر مونیخ آلمان به زمین نشست، رسانه‌های آلمانی قدم به قدم این ستاره سنگالی را دنبال کرده و برنامه‌هایش در مونیخ را گزارش می‌کنند.

بعد از مدت‌ها مذاکره بین بایرن مونیخ و لیورپول، سرانجام سادیو مانه، بندر انگلیسی را ترک کرده و راهی باواریا شد تا از فصل آینده پیراهن قرمز باشگاهی دیگر را به تن کند. بر اساس گزارش اشپورت1 قرارداد مانه با بایرن سه ساله خواهد بود.

شبکه آلمانی اشپورت1 دقایقی پیش گزارش داد که سادیو مانه در حال حاضر تست‌های پزشکی خود را پشت سر می‌گذارد. اولین بخش از تست‌های پزشکی او در یک کلینیک تخصصی ورزشی انجام شده و بخش دوم تست‌ها در مقر باشگاه بایرن، در خیابان سبنراشتراسه شهر مونیخ، انجام خواهد شد.

1722589
حمیدزیچ در خیابان با یک خبرنگار درباره رسیدن مانه صحبت کرد

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، بعد از ورود مانه به این شهر، در مقابل دوربین یک خبرنگار، اولین واکنش را نشان داد و گفت:" خوشحالیم. ما افتخار می‌کنیم که توانستیم چنین ستاره‌ای، ستاره‌ای در کلاس جهانی، را جذب کنیم. سادیو در سنی عالی به اوج دوران فوتبالش رسیده. او آمادگی بدنی عالی‌ای دارد و تشنه کسب موفقیت است. او الان در باشگاه مناسبی برای رسیدن با هدفهایش است. ما از حضور او در بایرن خوشحالیم به خصوص به این خاطر که او از دقیقه اول اشتیاق داشت به بایرن بیاید. این برای ما خیلی مهم است؛ برای من؛ برای کادر فنی، و برای کل باشگاه. داشتن چنین بازیکنی واقعا فوق‌العاده است".

گزارش رسانه‌های آلمانی حاکی از این است که یکی از اولین اقدامات مانه در شهر مونیخ، صرف ناهار با اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ بوده. خبرنگاران هر چه با کان تماس گرفتند تا نظرش را جویا شوند او فعلا از پاسخ به تماس‌ها خودداری کرده است. زمانی که اولیور کان از محل صرف ناهار با مانه بیرون آمد خبرنگاران در انتظارش بودند ولی کان تنها برایشان دست تکان داد و سوار یک اتوموبیل آئودی، محل را ترک کرد.

1722590
1722591
کان بعد از صرف ناهار با مانه با خبرنگاران صحبت نکرد

دیدگاه‌ها