کد خبر : 1830116 | 31 خرداد 1401 ساعت 22:30 | 47.7K بازدید | 7 دیدگاه

درسی که رحیم استرلینگ از لیورپول گرفت

رحیم استرلینگ که آینده‌اش در منچسترسیتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، نشان داده که از اشتباهات خود در زمان جدا شدن از لیورپول درس گرفته است.

درسی که رحیم استرلینگ از لیورپول گرفت

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که رحیم استرلینگ جوان به لیورپول پیوست و توانست خودش را به‌عنوان ستاره‌ای آینده‌دار مطرح کند، سرمربی وقت لیورپول، برندن راجرز، از او به‌عنوان یکی از بهترین جوان‌های فوتبال اروپا یاد کرد. 

1722612
زمانی که رحیم استرلینگ زیر نظر برندن راجرز در لیورپول بازی می‌کرد

ولی رحیم می‌خواست لیورپول به اندازه یکی از جوان اول‌های فوتبال اروپا به او دستمزد بدهد. در نتیجه روزهای تلخی برای استرلینگ آغاز شد که در نهایت به جدایی او از آنفیلد انجامید.

شرایط برای استرلینگ وقتی بدتر شد که او به تیمی پیوست که رقیب مستقیم لیورپول بود: منچسترسیتی.

حالا که هفت سال از آن روزها می‌گذرد، رحیم استرلینگ می‌خواهد ثابت کند که درس‌هایش را آموخته و حالا می‌تواند از منچسترسیتی جدا شود بدون اینکه اعتبارش را خدشه‌دار کند. استرلینگ که دیگر در سیتی بازیکن فیکس نیست احتمالا در این تابستان اتحاد را ترک خواهد کرد. به نظر می‌رسد مقصد احتمالی او چلسی باشد.

1722613

با اینکه یک سال از قرارداد استرلینگ با سیتی باقی مانده ولی او می‌خواهد در تیمی بازی کند که بازیکن کلیدی باشد. رسیدن به این هدف در سیتی دشوار به نظر می‌رسد چرا که پپ گواردیولا و سیاست استفاده چرخشی از بازیکنانش در فصل گذشته باعث شده بود استرلینگ دیگر ستاره کلیدی سیتیزن‌ها نباشد و حداکثر در حد یک ستاره ظاهر شود و نه ستاره کلیدی.

دیدگاه‌ها