کد خبر : 1830117 | 31 خرداد 1401 ساعت 22:43 | 14.1K بازدید | 5 دیدگاه

درخواست اینتر از دیبالا و ایجنتش؛ رقم را پایین بیاورید

اینترمیلان از ایجنت پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، خواسته برای امکان‌پذیر شدن انتقال او به اینتر، کمیسیون خودش را کاهش دهد.

درخواست اینتر از دیبالا و ایجنتش؛ رقم را پایین بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیلان که به نظر می‌رسد قصد دارد پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی سابق یوونتوس‌ را به‌عنوان بازیکن آزاد به‌خدمت بگیرد از ایجنت او خواسته کمیسیون خودش را کاهش دهد تا این انتقال انجام‌شدنی باشد.

اینتر در روزهای اخیر مذاکره با دیبالا از ایجنت پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، خواسته برای امکان‌پذیر شدن انتقال او به اینتر، کمیسیون خودش را کاهش دهد.

1722614
قتا متوقف کرده بود تا بتواند با دست باز و خیال راحت برای انتقال قرضی روملو لوکاکو از چلسی مذاکره کند. با توجه به اینکه اکثر رسانه‌های ایتالیایی امروز گزارش دادند که انتقال لوکاکو به سن‌سیرو عملا قطعی است و او با قراردادی به ارزش 8 میلیون یورو به مدت یک فصل قرضی برای اینتر بازی خواهد کرد، نراتزوری حالا فرصت دارد که با فراغ بال به پرونده دیبالا رسیدگی کند.

بر اساس یک گزارش در ایتالیا باشگاه اینتر و اینجت دیبالا برای ملاقات در چند روز آینده قرار گذاشته‌اند. خورخه آنتون، ایجنت دیبالا، در این دیدار مذاکرات نهایی را برای پیوستن او به اینتر انجام خواهد داد.

با اینکه دیبالا هم‌اکنون بازیکن آزاد است ولی نراتزوری هنوز با او به توافق شخصی نرسیده. اینتر از دیبالا خواسته رقم درخواستی خود یعنی 8 میلیون یورو به ازای هر فصل را کاهش دهد. اما اینتر از آنتون هم درخواست کرده که رقم کمیسیون دریافتی خود را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

گفته می‌شود اینتر و دیبالا احتمالا بر سر دستمزدی معادل 6 میلیون یورو در یک فصل به توافق نهایی خواهند رسید. البته پاداشهایی علاوه بر این مبلغ به دیبالا پرداخت خواهد شد. 

دیدگاه‌ها