کد خبر : 1830210 | 01 تیر 1401 ساعت 15:42 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

الهلال فردا قهرمان لیگ عربستان می‌شود؟

الهلال با روحیه بسیار زیاد برای کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ عربستان تلاش می‌کند.

الهلال فردا قهرمان لیگ عربستان می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، الهلال پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا چندین هفته نوسانی را در لیگ عربستان سپری کرد که سبب شده بود از کورس قهرمانی دور شود و شانس بیشتر به الاتحاد روی بیاورد اما چهار هفته پیروز نشدن اتحاد که یکی از آنها شکست به الهلال مدعی بود سبب شد آبی‌های ریاض عزم‌شان را برای سومین قهرمانی متوالی جزم کنند.

لیگ عربستان به دلیل اردوی تیم بزرگسالان این کشور در اسپانیا و همچنین رقابت‌های آسیایی زیر بیست و سه سال حدود یک ماه تعطیل شده بود و حالا تب و تاب به این تورنمنت باز می‌گردد.

پیش از هفته بیست و نهم الهلال و الاتحاد با ۶۱ امتیاز رقابت نزدیک و نفسگیری دارند و حتی تفاضل‌های آنها نیز برابر است. دو تیم می‌دانند هرگونه لغزش می‌تواند به معنای از دست رفتن جام قهرمانی باشد. الهلال این فرصت را دارد در صورت پیروزی برابر الفتح و ادامه روند بد الاتحاد، با شکست این تیم برابر الاتفاق که برای سقوط نکردن انگیزه زیادی دارد پیش از رسیدن به هفته پایانی قهرمانی خود را جشن بگیرد.

وضعیت برای الهلال از نظر روحی هم بسیار مناسب‌تر است و آنها پیش از تعطیلات لیگ چهار برد متوالی کسب کرده بودند. الهلال که این فصل از جنگیدن برای جبران فاصله نا امید نشد می‌تواند هت‌تریک قهرمانی شگفت انگیزی را تجربه کند.

دیدگاه‌ها