کد خبر : 1830224 | 01 تیر 1401 ساعت 16:42 | 39.2K بازدید | 4 دیدگاه

آنتونیو رودیگر:

کواچیچ گفت به رئال برو؛ رونالدو غافلگیرم کرد

آنتونیو رودیگر در مورد اولین روز حضورش در رئال و توصیه های متئو کواچیچ صحبت کرد.

کواچیچ گفت به رئال برو؛ رونالدو غافلگیرم کرد

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه ظهر بود که آنتونیو رودیگر در رئال مادرید به شکل رسمی معارفه شد. مدافع آلمانی در مراسمی ویژه قراردادش را امضا کرد و مشخص شد که پیراهن شماره 22 را به تن خواهد کرد. او نشستی نیم ساعته نیز داشت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

1722746

رودیگر در اولین مصاحبه خود با تلویزیون رئال مادرید و در مورد روز معارفه گفت:« قبل از هر چیز باید بگویم که بسیار خوشحالم به رئال پیوسته ام. مثل رویایی بود که به حقیقت پیوست و همه چیز حالا واقعی است. پوشیدن پیراهن رئال یک افتخار است و پس از مشاهده کمپ رئال باید بگویم هرگز قبلا چنین چیزی ندیده بودم. بسیار هیجان زده شدم و دوست دارم هر چه زودتر تمرینات پیش فصل شروع شود.»

رودیگر ادامه داد:« همه می دانند رئال چه باشگاهی است و همواره گفته ام که لیگ قهرمانان با نام رئال عجین شده است. این تورنمنتی مخصوص رئال است. رئال در اینجا چهره واقعی اش را نشان می دهد.»

1722745

سطح بالای رقابت در رئال:« در مورد بازیکنانی حرف می زنیم که به تازگی لیگ قهرمانان را فتح کرده اند. در دفاع ناچو را داریم که 5 بار برنده لیگ قهرمانان شده است. رقابت بالا و سالم خواهد بود. هرچند ادر میلیتائو در دفاع سن کمی دارد ولی در مجموع همه مدافعان رئال باتجربه و در سطح جهانی شناخته شده هستند. بی تاب شروع تمریناتم.»

توصیه کواچیچ برای پیوستن به رئال:« شاید فکر کنید با تونی کروس در مورد رئال صحبت کرده باشم ولی بیشتر از کروس با متئو کوواچیچ، هم تیمی سابقم در چلسی در مورد رئال حرف زده ام. او سه سال بازیکن رئال بود و برای من توصیه های خوبی داشت. به من گفت به رئال برو چون از فوتبال بسیار لذت خواهی برد. این قدمی بزرگ برای تو خواهد بود. هرگز کسی از رئال برایم بد نگفته است.»

تماس ویدیویی با رونالدو برزیلی:« بله، وقتی کوچک بودم، دوست داشتم مهاجم باشم و الگویم رونالدو بود. روز معارفه با من تماس ویدیویی گرفت و اعتراف می کنم بسیار خوشحال و هیجان زده بودم. او غافلگیرم کرد و گفت به زودی یکدیگر را خواهیم دید.»

دیدگاه‌ها