کد خبر : 1830252 | 01 تیر 1401 ساعت 20:24 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

صعود هندبال ساحلی به مرحله دوم رقابت‌های جهانی

تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران با غلبه بر تیم مصر به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.

صعود هندبال ساحلی به مرحله دوم رقابت‌های جهانی

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران که روز گذشته برابر تیم‌های دانمارک و نروژ متحمل شکست شده بودند، عصر امروز در دیداری سرنوشت ساز در مقابل‌ تیم مصر قرار گرفتند که مانند ایران نتیجه را به دانمارک و نروژ واگذار کرده بود.
هندبالیست‌های ایران از همان ابتدای مسابقه با صلابت ظاهر شده و با عملکرد خوب خود در دفاع و حمله 8 بر 2 از حریف پیش افتادند و با حفظ همین روند تا پایان 10 دقیقه نخست، در نیمه‌ای یک طرفه با نتیجه 20 بر 12 به پیروزی رسیدند. در نیمه دوم اما شاهد وضعیتی کاملاً برعکس با نیمه نخست بودیم و این مصری‌ها بودند که توانستند از همان ابتدا فاصله خوبی ایجاد کنند و هر چقدر هم که جواد صادقی ضربات بازیکنان مصر را مهار می‌کرد، مهاجمان ایران قادر به کاهش فاصله نبودند تا این نیمه با برتری 22 بر 16 مصر به پایان رسیده و کار به ضربات حساس پنالتی کشیده شود. در شرایطی که برنده به مرحله بعد صعود می‌کرد و بازنده از دور رقابت‌ها کنار می‌رفت، استرس و فشار روانی حاکم بر بازیکنان دو تیم باعث شد نیمی از 10 ضربه دو تیم از دست برود و تیم ایران با درخشش میلاد حمیدی فر توانست با حساب 6 بر 4 به پیروزی رسیده و راهی دور بعدی مسابقات شود.
با این نتیجه، تیم ایران پس از دانمارک و نروژ و به‌عنوان تیم سوم گروه سه راهی مرحله دوم مسابقات شد تا به همراه این دو تیم و تیم‌های برزیل، قطر و پرتغال در گروه دوم این مرحله قرار بگیرد. ملی‌پوشان کشورمان ظهر فردا ابتدا به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی برزیل خواهند رفت و چند ساعت بعد در مقابل پرتغال قرار خواهند گرفت. آخرین دیدار تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مرحله دوم مسابقات نیز عصر روز جمعه و در برابر قطر برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها