کد خبر : 1830269 | 01 تیر 1401 ساعت 19:54 | 18.2K بازدید | 5 دیدگاه

اولیور کان: لواندوفسکی را در تمرینات می‌بینیم

اولیور کان، مدیر ورزشی بایرن مونیخ همچنان به ماندن رابرت لواندوفسکی در این باشگاه امیدوار است.

اولیور کان: لواندوفسکی را در تمرینات می‌بینیم

به گزارش "ورزش سه"، امروز انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ قطعی شد و بسیاری این خرید را به منزله قطعی شدن جدایی رابرت لواندوفسکی و انتقال او به بارسلونا می‌دانند. اما اولیور کان در نشست خبری سادیو مانه، ابراز امیدواری کرد مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در تمرینات این تیم برای فصل جدید شرکت کند.

الیور کان درباره آینده رابرت لواندوفسکی گفت: "بازیکنان به دقت زیر نظر دارند که باشگاه چه بازیکنانی را جذب می‌کند. در مورد رابرت نیز چیز زیادی تغییر نکرده است. او تا سال 2023 قرارداد دارد و اگر در اولین روز تمرینات آماده سازی در کنار ما حاضر شود، خوشحال خواهیم شد. رابرت در گذشته نشان داده که چقدر برای این باشگاه مهم است. او تا سال 2023 قرارداد دارد و ما خود را با شایعات خسته نمی‌کنیم.

1722816

همه در باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند مهم‌ترین جام، یعنی لیگ قهرمانان را فتح کنند. اما ما نمی‌توانیم فقط در مورد این هدف صحبت کنیم و باید با فکر به این موفقیت زندگی کنیم. ما تیمی در زمین می‌خواهیم که بتواند این کار را انجام دهد. از انتقال مانه بسیار خوشحال شدم، زیرا من می‌دانم که حضور این بازیکن چگونه می‌تواند بر تیم و همچنین سایر بازیکنان ما تأثیر مثبتی بگذارد. نحوه بازی او و ذهنیت او سطح تیم را بالا می‌برد. به همین دلیل وجود بازیکنانی مانند سادیو مانه در ترکیب بایرن مونیخ بسیار مهم است.

نقل و انتقالات بعدی؟ بازار برای مدت طولانی باز خواهد بود و ما نیز در حال برآورد شرایط هستیم. ما از اتفاقات نیم فصل دوم سال گذشته راضی نیستیم و می‌دانیم که کدام پست به رقابت نیاز داریم. ما ایده‌هایی داریم و می‌خواهیم به موفقیت بزرگی برسیم."

دیدگاه‌ها