کد خبر : 1830592 | 04 تیر 1401 ساعت 11:59 | 23.4K بازدید | 10 دیدگاه

خبر خوب برای بارسا؛ اومتیتی در آستانه جدایی

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا، قصد دارد به زودی از این باشگاه جدا شود.

خبر خوب برای بارسا؛ اومتیتی در آستانه جدایی

به گزارش "ورزش سه"، اومتیتی یکی از بازیکنانی بود که در فهرست مازاد بارسا قرار داشته و این باشگاه از چند ماه قبل در پی جدایی از او بود. 
شرایط مالی بارسلونا باعث شده که این بازیکن برای جذب و ثبت قرارداد بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز، نیاز به فروش تعدادی از بازیکنان فهرست فعلی‌اش دارد و جدایی هر یک از آنها باعث می‌شود که این باشگاه به جذب بازیکنان جدید نزدیک‌تر شود. 
حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که اومتیتی تصمیم نهایی‌اش برای جدایی از بارسا را گرفته و قصد دارد نوکمپ را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ترک کند. 

1640441
گفته می‌شود که این بازیکن گزینه‌های بسیاری برای فصل آینده دارد و حالا آماده است تا با بررسی دقیق پیشنهادات دریافتی مقصد بعدی‌اش را مشخص کند که به احتمال بسیار زیاد یا در فرانسه و یا در ایتالیا خواهد بود. 
به این ترتیب این بازیکن در تمرینات پیش فصل بارسا که قرار است از چهارم جولای از سر گرفته شود حاضر نخواهد شد و دوران حضورش در بارسا عملا به پایان رسیده است. 
اومتیتی و بارسا در حال بررسی شرایط متفاوتی هستند تا جدایی او از این باشگاه از نظر مالی به هیچ یک از دو طرف ضربه نزند. 
گزینه فسخ قرارداد در صورت پرداخت غرامت از سوی بارسا مطرح شده اما احتمال جدایی او با انتقال به تیمی دیگر به صورت رسمی هم وجود دارد و در این صورت بارسا آماده است تا با دریافت مبلغ نه چندان زیادی برای موافقت با این انتقال همکاری کند.

دیدگاه‌ها