کد خبر : 1830707 | 04 تیر 1401 ساعت 20:58 | 46.8K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره بلندقامت برزیلی؛

گزینه چلسی برای جانشینی لوکاکو مشخص شد

نام ریچارلیسون، ستاره برزیلی و قدبلند اورتون در فهرست خرید تابستانی باشگاه چلسی قرار گرفته است.

گزینه چلسی برای جانشینی لوکاکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه چلسی در هفته‌های اخیر در حال مذاکره با نراتزوری در مورد قرارداد قرضی روملو لوکاکو هستند و اخبار حاکی از آن است که این مهاجم بلژیکی هفته آینده به ایتالیا سفر خواهد کرد تا تست‌های پزشکی خود را در میلان انجام دهد. این انتقال 115 میلیون یورویی در نهایت برای چلسی نتیجه‌ای نداشت و حالا مدیران چلسی قصد دارند پروسه بازگشت روملو لوکاکو به اینتر را به‌‌طور کامل نهایی کرده و در ادامه روی جذب ریچارلیسون، مهاجم برزیلی اورتون تمرکز کنند.

1723334

نشریه دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد نام ریچارلیسون در حال حاضر در صدر فهرست گزینه‌های جانشین برای روملو لوکاکو برای کادر فنی چلسی قرار دارد. مدیران ارشد باشگاه برای جذب این مهاجم 25 ساله برزیلی تلاش می‌کنند و مذاکرات مقدماتی با اورتون آغاز شده است. آنها امیدوارند از استعدادهای جوان خود کانر گالاگر و بیلی گیلمور برای کاهش هزینه‌های قرارداد ریچارلیسون استفاده کرده و خیلی زود زمینه حضور این ستاره بلندقامت و برزیلی را در استمفوردبریج مهیا کنند. 

بعد از ناکامی رئال مادرید در جذب کیلیان امباپه بود که کارلو آنچلوتی نیز درخواست انتقال شاگرد سابق خود به برنابئو را داد، اما این انتقال مورد پسند مدیران رئال مادرید قرار نگرفت و پروسه جذب ریچارلیسون خیلی زود منتفی شد. چلسی ابتدا می‌خواهد بازگشت لوکاکو به اینتر به‌طور کامل تکمیل شود و بعد نوبت مذاکرات رسمی برای توافق با ریچارلیسون فرا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها