کد خبر : 1830736 | 05 تیر 1401 ساعت 09:33 | 13.5K بازدید | 6 دیدگاه

دی‌ماریا: فقط حضور مسی در جام جهانی قطعی است

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، از حضورش در جام جهانی 2022 قطر نگران است.

دی‌ماریا: فقط حضور مسی در جام جهانی قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دی‌ماریا با پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد. 
شایعات بسیاری درباره مقصد بعدی این بازیکن به گوش می‌رسد و بیشتر از همه نام یوونتوس و بارسلونا به عنوان دو تیمی که شانس زیادی برای به خدمت گرفتن او دارند مطرح شده است. 
دی‌ماریا تابستان سال گذشته موفق شد با تک گلی که در دیدار فینال برابر برزیل به ثمر رساند، تیم ملی کشورش را پس از 28 سال به جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا برساند و نامش را در تاریخ فوتبال آرژانتین جاودانه کند. 

1670490
با این حال به نظر می‌رسد که دی‌ماریا از این که در پاییز امسال در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آرژانتین قرار داشته باشد نگران است. 
او در گفتگو با تی ان تی اسپورت در این باره اظهار داشت:« تنها کسی که حضورش در جام جهانی قطعی است، لیونل مسی است. چهار ماه دیگر زمان باقی است و هنوز چیزی مشخص نیست. من باید باشگاهم را عوض کنم، بار دیگر با شرایط سازگار شوم، بازی کنم و احساس خوبی داشته باشم و این شرایط بسیار تعیین کننده است.»
دی‌ماریا در طول چند سال اخیر یکی از ارکان اصلی تیم ملی آرژانتین بوده اما در طول دیدارهای انتخابی در ژوئن سال گذشته برای مدتی کنار گذاشته شد و به نظر می‌رسد که پیام لیونل اسکالونی برای او این بوده که جایگاه هیچ بازیکنی در ترکیب تیم ملی تضمینی نیست و همین باعث نگرانی او شده است.

دیدگاه‌ها