کد خبر : 1830753 | 05 تیر 1401 ساعت 10:34 | 16.6K بازدید | 6 دیدگاه

هجوم چلسی به بازار؛ هم استرلینگ، هم دمبله!

مدیران چلسی در نظر دارند که عثمان دمبله و رحیم استرلینگ را در این تابستان به خدمت بگیرند.

هجوم چلسی به بازار؛ هم استرلینگ، هم دمبله!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل از مدیران و مالکان جدید باشگاه چلسی خواسته که به صورت جدی برای تقویت این تیم اقدام کند. 
این مربی آلمانی معتقد است که دمبله و استرلینگ بهترین گزینه برای پیوستن به چلسی هستند و می‌توانند قدرت این تیم را در خط حمله بهبود ببخشند، خصوصا که او از عملکرد بازیکنان هجومی تیمش رضایت خاطر چندانی ندارد. 
حالا تاد بولی که پس از جدایی مارینا گرانوفسکایا در پست مدیر ورزشی نیز قرار گرفته به صورت جدی در پی انجام مذاکرات نهایی و انتقال این دو بازیکن به استمفوردبریج است. 
این در حالی است که روز گذشته شایعاتی درباره ملاقات او با ژرژ مندس و مذاکره درباره انتقال کریستیانو رونالدو به چلسی نیز به گوش رسیده بود که باعث آزردگی خاطر مدیران یونایتد شده است. 

1691746
شرایط دمبله در حال حاضر کمی پیچیده است. قرارداد این بازیکن با بارسا به پایان رسیده و او می‌تواند به صورت رایگان به هر تیم دیگری ملحق شود. با این حال، ژاوی علاقه زیادی به حفظ او دارد و از مدیران بارسا خواسته که برای آخرین بار در جهت حفظ او تلاش کند. هرچند به نظر نمی‌رسد که این تلاش فایده‌ای داشته باشد و دو طرف بتوانند بر سر موارد مهم مورد اختلاف به توافق برسند. 
از قرارداد استرلینگ با سیتی نیز تنها یک سال باقی مانده و هم او و هم مدیران این باشگاه آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب با این انتقال موافقت کنند. او در طول فصل گذشته بارها روی نیمکت قرار گرفت و پیوستن به چلسی در آستانه جام جهانی 2022 می‌تواند گزینه بسیار جذابی برای او باشد.

دیدگاه‌ها